Gå til innhold

DPD


Gjest Jordbærpiken

Anbefalte innlegg

Gjest Jordbærpiken

Dødt På Dol

:-)

Vurdere tråd; toalettvaner, hvilken filmstjerne ligner du på, når kommer skattepengene neste år, snoker dere i kjøkkenskapene når dere er borte på besøk?

Eller rett og slett skrive noe svært provoserende, som at alle som sliter psykisk er onde og slitsomme mennesker som ikke har rett til å være noen annen plass enn på psyk forumet.

Jeg vet ikke. Noen kreative som kan lage liv her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jordbærpiken

Jeg synes det å gå i pels, spesiellt pels fra utrydningstruede dyrearter er flott å ha :-)

Hehe, jeg har faktisk vært aktiv i natur og ungdom. Sto og delte ut anti pels, anti forskning på dyr i medisinsk sammenheng, anti sminke som er antiallergisk og forsket på dyr osv osv. Jeg var svært så engasjert den gangen.

Siden har jeg blitt mer avslepen. Jeg har tilogmed skinnjakke :-O

*grøss og gru*

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Hehe, jeg har faktisk vært aktiv i natur og ungdom. Sto og delte ut anti pels, anti forskning på dyr i medisinsk sammenheng, anti sminke som er antiallergisk og forsket på dyr osv osv. Jeg var svært så engasjert den gangen.

Siden har jeg blitt mer avslepen. Jeg har tilogmed skinnjakke :-O

*grøss og gru*

:-)

Jeg har pels, ekte saueskinnspels. Den er sikkert 20 år gammel av den type alexanderkåpe, som går helt ned til ankelen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jordbærpiken

Jeg har pels, ekte saueskinnspels. Den er sikkert 20 år gammel av den type alexanderkåpe, som går helt ned til ankelen :-)

Den hørtes innmari kul ut den kåpen! :-)

Arvet en sølvrevjakke her i fjor. Den tør jeg altså IKKE å gå med ;-) Blir for jålete, selv for meg. Er ikke damete nok til den. Men lekker, og varm, ja det er den! Perfekt til å gå tur i når det er kaldt og mørkt, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Den hørtes innmari kul ut den kåpen! :-)

Arvet en sølvrevjakke her i fjor. Den tør jeg altså IKKE å gå med ;-) Blir for jålete, selv for meg. Er ikke damete nok til den. Men lekker, og varm, ja det er den! Perfekt til å gå tur i når det er kaldt og mørkt, hehe.

Om den ikke er moderne, så er den i hvertfall god og varm. Selv på det kaldeste holder det med en tynn genser under. Forresten, etter 20 år er det ikke plass til mer under den heller:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jordbærpiken

Om den ikke er moderne, så er den i hvertfall god og varm. Selv på det kaldeste holder det med en tynn genser under. Forresten, etter 20 år er det ikke plass til mer under den heller:-))

Hehe, sånn flaks at den er varm da.

Jeg tror nok at den er moderne igjen jeg :) Hørtes innmari kul ut, som sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...