Gå til innhold

Bensintyveri!


Lillemus

Anbefalte innlegg

Vi hadde tenkt oss ut med båten i dag, det er nesten en times kjøretur ut til den småbåthavna der vi har båten. Kjørte utover og gledet oss til å komme ut på sjøen en tur, kommer frem og min kjære hopper ned i båten og løfter på bensintanken - tom! Aldeles knuske tørr tom! Ikke så mye som en jævla dråpe igjen!

Tanken var ganske så full på forhånd så det er nok noen som har kjørt rundt på "gratis" bensin for en del kroner og sikkert var veldig fornøyde med seg selv fordi de slapp å betale 2-300,-... Fy flate så sinna vi ble! Det tok oss en time ekstra å kjøre et stykke tilbake, fylle opp tanken på nytt og returnere til småbåthavna igjen. *Snøft*

Det var faktisk litt fristende å fylle opp tanken halvt med bensin og så ha oppi masse sukker og sette den igjen og håpe på at de prøver seg på nytt og dermed ødelegger motoren sin...

Ikke fikk vi fisk heller.... :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svært ergelig dette, mange tullinger der ute.

Desssverre hjelper ikke sukker på tanken, fyll heller på vann, da vil ikke den motoren gå særlig godt, selv om den ikke bli ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er grusomt irriterende at folk tar seg til rette, men lillemus, du skal være glad for at båten i det hele tatt var der synes jeg. For et par somre siden så skulle vi på båtferie, og ungene gledet seg pga ny gummijolle. Da vi kom ned var jolla borte!! Rett og slett stjålet av det vi (og politiet) tror var polakker på raid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er grusomt irriterende at folk tar seg til rette, men lillemus, du skal være glad for at båten i det hele tatt var der synes jeg. For et par somre siden så skulle vi på båtferie, og ungene gledet seg pga ny gummijolle. Da vi kom ned var jolla borte!! Rett og slett stjålet av det vi (og politiet) tror var polakker på raid.

Det er en gammel og stygg båt og man må ha nøkkel for å få startet den, så jeg tviler på at den hadde vært førstevalget om de skulle stjele en båt der gitt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svært ergelig dette, mange tullinger der ute.

Desssverre hjelper ikke sukker på tanken, fyll heller på vann, da vil ikke den motoren gå særlig godt, selv om den ikke bli ødelagt.

Poenget var at de ikke skulle lukte at det ikke var bensin på tanken, men heretter lar vi det være bare litt bensin på tanken og tar med ny kanne med bensin når vi skal ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en gammel og stygg båt og man må ha nøkkel for å få startet den, så jeg tviler på at den hadde vært førstevalget om de skulle stjele en båt der gitt. :o)

:) bra det da, men men. Dere får la være å fylle på mere enn det dere trenger fra gang til gang da, og ta med ny bensin for hver tur. Bedre fiskelykke neste gang da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...