Gå til innhold

NHD. Hva feiler det meg?


Gjest nødrop fra mor

Anbefalte innlegg

Gjest nødrop fra mor

Er en kvinne på 30++, gift og har to barn. Jeg plages av tanker av den typen f.eks "hvis jeg setter på oppvaskmaskinen begynner det å brenne." " Mannen min kommer til å miste bilnøkklene sine og ikke komme seg hjem" hvis han er bortreist. " Jeg kommer til å drepe barna mine i søvne" " Noen kommer til å kidnappe barna mine" o.l.

Jeg ser på meg selv som et oppegående menneske som elsker barna mine, men disse tamkene er i ferd med å ødelegge for meg-mine fullstendig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fortsatt..Happiness:o)

Jeg tror dette kan være tvangstanker. Lidelsen heter OCD.

Du kan lese mer her:

http://www.ananke.no

Hvis du kjenner deg igjen i lidelsen OCD, kan medisiner hjelpe. SSRI, for eksempel cipralex, cipramil, fontex, seroxat. Dosen må gjerne være dobbelt så høy som ved angst eller depresjon.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fortsatt..Happiness:o)

Hvis du kjenner deg igjen i lidelsen OCD, kan medisiner hjelpe. SSRI, for eksempel cipralex, cipramil, fontex, seroxat. Dosen må gjerne være dobbelt så høy som ved angst eller depresjon.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...