Gå til innhold

Hjemme.-striping av hår....


Gjest analisa

Anbefalte innlegg

Gjest analisa

Noeen som har brukt den hjemmestripingen som heter Polyblonde av schwarzkopf?

Jeg stripet håret hos frisøren for tre uker siden, og ville ha det minst tre nanser lysere enn nå...Hun FARGE-stripet det, og jeg kan knapt se forskjell. Nyttet ikke klage :((( Er så misfornøyd,så nå gjør jeg det heller hjemme..har ikke råd til frisøren igjen.

Men er denne greia enkel å bruke hjemme? Noe jeg bør huske på eller tenke på? Kan det være smart å stripe en hårlengde først kanskje og se hvordan det blir?

Vil ha forandring, tross frisør som ikke skjønte nettopp det...

tar i mot tips med stor takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg ikke husker feil, så hadde jeg pissegult hår etter å ha stripet håret med denne sorten. Jeg fikk da høre at jeg måtte sitte med middelet i håret mye lenger enn det står på pakken. Neste gang satt jeg over en time, men håret var fremdeles gult.

Hvis du tør å stripe håret ditt, så bør du kanskje kjøpe en flaske lillavask, sånn i tilfelle det blir gult :)

Jeg har etter det gått til frisøren. Ene venninna mi får veldig fine striper med sånn hjemmestriping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest analisa

Hvis jeg ikke husker feil, så hadde jeg pissegult hår etter å ha stripet håret med denne sorten. Jeg fikk da høre at jeg måtte sitte med middelet i håret mye lenger enn det står på pakken. Neste gang satt jeg over en time, men håret var fremdeles gult.

Hvis du tør å stripe håret ditt, så bør du kanskje kjøpe en flaske lillavask, sånn i tilfelle det blir gult :)

Jeg har etter det gått til frisøren. Ene venninna mi får veldig fine striper med sånn hjemmestriping.

Har selv gjort det for tre-fire år siden, men med et annet merke. Ble flott, det. Ikke gult. Har også stripet min venninnes hår for ett år siden, og det ble og fint..

Så gult eller oransje, det håper jeg virkelig ikke det blir..uuuææ! Men jeg tar sjansen...er nok lurt å stripe en stripe først, vaske ut og deretter resten ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv gjort det for tre-fire år siden, men med et annet merke. Ble flott, det. Ikke gult. Har også stripet min venninnes hår for ett år siden, og det ble og fint..

Så gult eller oransje, det håper jeg virkelig ikke det blir..uuuææ! Men jeg tar sjansen...er nok lurt å stripe en stripe først, vaske ut og deretter resten ....

På den pakken jeg brukte hadde dama på eska relativt kort hår.

Jeg ville forresten forsøkt meg med en klage hos frisøren først. Det har jeg gjort en gang, og de fikset opp i problemet :)

Det er jo ganske viktig at håret er sånn noenlunde ok, føler jeg da :) Det er sikkert smart å ta en liten stripetest først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt det merke mange ganger, og det har gått fint. Men jeg hadde ikke farget hår da, prøv en flik forsiktig kanskje først??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virket så mye mer spennende før jeg leste overskriften ordentlig - hjemmestripping. Så for meg tips til musikk, dansetrinn og antrekk, og ikke minst hvor jeg kan får kjøpt en strippe-stang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reklamer heller hos frisøren. Tipper du får lagt inn noen striper gratis om du sier fra at det ikke ble noen forandring. Hjemmestriping sliter veldig på håret og det blir ikke alltid bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...