pekkaline 13 583 0 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 F.......jeg trodde han var død. Skummel fyr! Hvordan kan man bli såå skrudd i knotten?? http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/07/14/506239.html Måtte bare ingenting grusomt skje.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mista nikket 2 741 0 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg tror ikke han lever. Da hadde han lovpriset noen av de nyeste terrorhandlingene som har skjedd i det siste. tror det er gamle filmer som blir sendt. Islamistene er for pr. kåte til å la en sånn frontfigur avgå med døden 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline 13 583 0 Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg tror ikke han lever. Da hadde han lovpriset noen av de nyeste terrorhandlingene som har skjedd i det siste. tror det er gamle filmer som blir sendt. Islamistene er for pr. kåte til å la en sånn frontfigur avgå med døden Håper du har rett for vi vil ikke ha nye sjokkmeldinger. Grusom fyr! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.