Gå til innhold

Hvor blir mensen av eller er jeg garvid?


Gjest *mamma til2 små*

Anbefalte innlegg

Gjest *mamma til2 små*

Litt komplisert kanskje men prøver:) Jeg utsatte mensen den 30 juni med piller på resept (ikke p piller), men blir den ikke bare utsatt ei uke?¨¨ Har enda ikke fått den. (går på p piller, men hadde ett lite opphold ca fra 15 juli til 25 eller noe. Hadde lite sex da, og var forsikti. Begynte på ppiller igjen den 25 juni. Men har liksom ikke fått mensen enda. Er veli trett , sur , sliten , hodeverk. Tok en grav test for noen dager si.. Den var negativ. Tok jeg gjerne testen for tidlig, eller er det meningen at mensen ikke skal komme tilbake før neste måned? Hmmm...selv har jeg lite peiling på dette:( De pillene jeg tok var som sagt noen som kun utsatte det ei uke vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med alt det hormonsurret du har tilført kroppen din er det ikke rart den reagerer på en eller annen måte. Ta det bare med ro, ta p-pillen som du skal, så går det seg nok til tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...