Gjest smurfene Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Er det noen campingplasser i eller rundt Bergen by? Er det ellers noe vi kan gjøre i Bergen? Vi har vært i Bergen 1 gang før men det er lenge siden. Da tok vi fløybanen og var på akvarumet. Vi har ikke lyst til å ta Ulrikken. Er det andre alternativer? Vi har ikke med oss noen barn. 0 Siter
Gjest rævablus Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 det er fine hytter på bergen travpark. billige og fine er de og:) ellers er det i arna.har ikke store erfaringer med andre steder,men det er sikkert masse fine steder:) det er mange flotte steder å spise. bighorn og bryggekjelleren er å annbefale.eller creole restaurant for de som vil prøve noe utenom det vanlige. der serveres krokodille blant annet:) nå vet jeg ikke hvor gamle dere er,men det er jo litt å drive på meg:) kino er min favoritt i dette møkkaværet:) 0 Siter
Gjest smurfene Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 det er fine hytter på bergen travpark. billige og fine er de og:) ellers er det i arna.har ikke store erfaringer med andre steder,men det er sikkert masse fine steder:) det er mange flotte steder å spise. bighorn og bryggekjelleren er å annbefale.eller creole restaurant for de som vil prøve noe utenom det vanlige. der serveres krokodille blant annet:) nå vet jeg ikke hvor gamle dere er,men det er jo litt å drive på meg:) kino er min favoritt i dette møkkaværet:) Takk for gode forslag. Det var litt forskjellig å velge i mellom der. Jeg håper det blir sol og ikke regn når vi skal på ferie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.