Gå til innhold

huff.. da var det krise mellom oss igjen


tvanga

Anbefalte innlegg

Hei!

skrev inn her i februar/ mars en gang. Har ikke skevet siden, men har vært inne her veldig ofte.

Jeg har problemer med samboeren min. Han sa i februar at han ikke ville satse på meg, men at han ikke ville flytte ut heller.. Har gitt han tid for å se om det kan bli bedre.. har prøvd å støtte han i en vanskelig periode for å se om vi kan finne tilbake.

Nå ser det imidlertid ut til å gå til helvete...

I går fortalte han at vi er kjærester, men at forholdet bare går en vei, og det er mot over.. i tilegg fortalte han at han hadde hatt kontakt med en barndoms venninne for å snakke om hvor vanskelig han har det.. Dette gjorde meg sint. Han har drevet å ringt fra bilen osv i flere mnd.Han sier at det ikke er noe mellom dem, han trengte bare gode råd..Nå er jeg lei av dette. Lei av å selvutslette meg selv fpr at han skal ha det bra! Lei av å ikke bli elsket av mannen jeg leve og som jeg har vært sammen med i 7 år. Lei av å fæle meg liten og betydningsløs.

Har sakt at jeg ikke orker mer, han kan flytte ut i dag dersom han ikke øsnker å endre seg og øbsker at det skal være oss.Sa dette i går, han svarte at han skulle sove på det.

Jeg for min del har ikke sovet inatt. Bare en times tid..Har angst nå. Hvorfor flytta vi til hjemkommunen hans for 1 år siden dersom han føler det sånn. Jeg er dårlig nå. Er kalm, har kastet opp flere ganger inatt, er livredd for framtia. Frykter jeg kommer til å gå på tidenes smell. Og ja.. jeg har hatt noen veldige før.

Er det noen der ute nå som kan si meg noe... Jeg er redd, ensom og har det fryktelig vondt! Jeg trenger trøst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får sette noen krav for forholdet. Hva krever du?

- skal du føle deg elsket?

- skal du føle deg respektert?

Da ser det ut som du bare har en mulighet, droppe den fyren der. Han tråkker jo på deg med å spre så mye usikkerhet. Hva i allverden gjør han fortsatt sammen med deg, når han kommer med slike meldinger? Jo, tråkker på deg, det er det han gjør.

Jeg har også vært så redd for at et forhold skulle ta slutt at jeg kastet opp. Likevel sett i ettertidens lys er jeg sjeleglad for at det tok slutt.

Om det blir slutt, har du alle muligheter foran deg. Bo der du vil, bli kjent med hvem du vil. Ha det livet du ønsker ønsker. Og slippe å bli tråkket på.

Selvfølgelig har man kjærlighetssorg en stund. Men tro meg den mannen er ikke den eneste på denne jord ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke ut til at dere har barn? Heldigvis!

Han vil jo helt tydelig ikke fortsette livet sammen med deg, flyttingen for ett år siden var nok bare en krampetrekning fra hans side for å se om det ble bedre.

Ikke la deg bli så liten at du bor sammen med ham for å se om det blir bedre, det gjør det jo tydeligvis ikke. Flytt tilbake dit du kom fra og begynn et nytt og bedre liv - jo før jo heller! Behold selvrespekten din og ta selv ansvar for resten av ditt eget liv! Lykke til! *Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke ut til at dere har barn? Heldigvis!

Han vil jo helt tydelig ikke fortsette livet sammen med deg, flyttingen for ett år siden var nok bare en krampetrekning fra hans side for å se om det ble bedre.

Ikke la deg bli så liten at du bor sammen med ham for å se om det blir bedre, det gjør det jo tydeligvis ikke. Flytt tilbake dit du kom fra og begynn et nytt og bedre liv - jo før jo heller! Behold selvrespekten din og ta selv ansvar for resten av ditt eget liv! Lykke til! *Klem*

Huff..

Han flytta ikke ut idag heller gitt.. og mitt oppi det hele kom foreldrene mine på besøk.. (noen dager for tidlig).

Jeg har et barn på 8 år som ikke kejnner til noe annet en "mamma og...) Tror det er like traumatisk for barnet mitt om det blir samlivsbrudd som om det skulle vært hans biologiske far. Jeg og sambo ble sammen når barnet mitt bare var noen mnd.

Foreldrene mine skal bære her et par dager for så ta med barnet på ferie en ukes tid.. Blir bra for barnet for nå er mamma så kjørt!

Sambo har spilt et spill med foreldrene mine idag, snill, pratsom, omsorgsfull... Jeg blir kalm, for et spill!! Nå har foreldrene mine tatt inn på hotell for kvelden, og sambo er sitt vanlige jeg.. dvs. ingnorerer meg.

Jeg vet hva jeg må gjøre.. bare så innmarri tøft, og jeg vet ikke om jeg er strek nok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toya-1

Huff..

Han flytta ikke ut idag heller gitt.. og mitt oppi det hele kom foreldrene mine på besøk.. (noen dager for tidlig).

Jeg har et barn på 8 år som ikke kejnner til noe annet en "mamma og...) Tror det er like traumatisk for barnet mitt om det blir samlivsbrudd som om det skulle vært hans biologiske far. Jeg og sambo ble sammen når barnet mitt bare var noen mnd.

Foreldrene mine skal bære her et par dager for så ta med barnet på ferie en ukes tid.. Blir bra for barnet for nå er mamma så kjørt!

Sambo har spilt et spill med foreldrene mine idag, snill, pratsom, omsorgsfull... Jeg blir kalm, for et spill!! Nå har foreldrene mine tatt inn på hotell for kvelden, og sambo er sitt vanlige jeg.. dvs. ingnorerer meg.

Jeg vet hva jeg må gjøre.. bare så innmarri tøft, og jeg vet ikke om jeg er strek nok!!

Selv om det er tøft å avslutte et forhold, så tror jeg faktisk at det er det beste du kan gjøre. Det er jo ikke et sånt liv du skal ha. Ingen skal bli behandlet på den måten.

Jeg har selv en skilsmisse bak meg. Og det var også utrolig tøft synes jeg..... Jeg følte det faktisk som et nederlag, men rett etterpå traff jeg min nåværende mann gjennom en kontaktannonse og vi har nå vært gift i 9 år og har fått 2 barn. I ettertid angrer jeg ikke på at jeg ble skilt, min eks er også psykisk syk. Så det var også noe av grunnen til at det ikke kunne fungere. Men tøft var det. Fikk også høre mye dritt på bygda i ettertid som min eks hadde fortalt andre, og dette var heller ikke sant. Så det var veldig tøft. Men man lærer av det også.

Ønsker deg lykke til. Kom deg ut av dette forholdet, og flytt tilbake til der din familie kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...