Gå til innhold

Orgasme


Editon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

petter smart

I teorien ja. Det er jo f.eks. mulig å få orgasme i søvne, da er det kun hjernen som står bak. Men enkelt er det nok ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurojenta

I teorien ja. Det er jo f.eks. mulig å få orgasme i søvne, da er det kun hjernen som står bak. Men enkelt er det nok ikke.

Jeg har opplevd dette på natta noen ganger, og det selvom jeg sliter med å komme ellers. Merkelig egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får jevnlig orgasmer i søvne, når jeg drømmer. Dvs. jeg våkner opp sånn littegranne når den kommer - og det er så deilig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orgasme i søvne får jeg både titt og ofte :0) Men den er jo ikke viljestyrt da.

Utenom det, har jeg fått mental orgasme to ganger, ene gangen var jeg veldig kåt før jeg la meg under solsenga og da jeg forsatte med litt sekuelle fantasier mens jeg lå under der, så fikk jeg orgasme uten å berøre meg selv.

Andre gangen var jeg veldig kåt da jeg sugde samboeren min. Hadde mange kåte tanker i hode og så var det sykt deilig å suge det deilige glatte kuk hode hans. Da kom jeg også uten noen form for berøring av meg selv.

Har inntrykk av at mye av orgasmen sitter i hode hos oss damer, derfor er det lurt at det henger litt med under akten ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ung kvinne på 24

som nevt her,får ofte,så og si hver natt,orgasme i søvne,og det er ikke vanskelig å lære seg å tenke seg til orgasme heller...dagdrømming kan det jo kalles...leke seg mentalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...