Gjest skikki 0 0 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Hvor lang tid før dere fikk varene? Har dere fått noe trøbbel med å ha handlet der? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dolores83 1 168 0 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 Det gikk kjempefort, under en uke fra jeg bestilte til jeg sto med varen i hånda, mener jeg å huske. Ingen problemer for min del. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minniepus 0 0 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 har bestilt 2 ganger og begge gangene gikk det nøyaktig 9 dager fra den dagen jeg bestilte til den lå i postkassa mi,begynte å le da jeg leste bruksanvisningen, for den står på kypriotisk,det blir jo sendt på Kypros. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wtfc 0 0 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det gikk kjempefort, under en uke fra jeg bestilte til jeg sto med varen i hånda, mener jeg å huske. Ingen problemer for min del. jeg bestile for to uker siden,ikke sett noe til varene:( fikk bekreftet bestillingen min 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.