Gå til innhold

Sykkelcomputer?


Lillemus

Anbefalte innlegg

Ja, alt skal man nå plutselig ønske seg. :o) Noen som har det? Altså en dings som man fester på sykkelen og som teller km man har tilbakelagt og sånt? Hva koster en som ikke er så innmari avansert?

Min kjære bare himler med øynene og sier at jeg kan jo bare taste inn sykkelruta på kartfunksjonen i gulesider.no og se avstanden der, men det er jo ikke noe moro da! *Snøft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har. Den er kjøpt på G-sport og du må ha med deg sykkelen for de måler hjulrunden. Koster 298,-kr

Det holder vel om man vet hvor stort hjul man har på sykkelen vel? Det er jo ikke alltid man har muligheten til å drasse med seg sykkelen på butikken. :o)

Søkte på g-sport før jeg så svaret ditt ja og de hadde jo i prisklasser fra 159,- - 499,-! Da blir det sykkelcomputer ja! Artig! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få en til en hundrings i sportsbutikk, på Clas Olsson, biltema eller lignende. :P

Morsomt å se hvor langt en har syklet og ikke minst hvor fort! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få en til en hundrings i sportsbutikk, på Clas Olsson, biltema eller lignende. :P

Morsomt å se hvor langt en har syklet og ikke minst hvor fort! :P

''Morsomt å se hvor langt en har syklet og ikke minst hvor fort! :p''

Nemlig! At ikke min kjære kan skjønne det! Mannfolk ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder vel om man vet hvor stort hjul man har på sykkelen vel? Det er jo ikke alltid man har muligheten til å drasse med seg sykkelen på butikken. :o)

Søkte på g-sport før jeg så svaret ditt ja og de hadde jo i prisklasser fra 159,- - 499,-! Da blir det sykkelcomputer ja! Artig! :o)

Jeg hadde 24" hjul men de målte likevel. Hehe, det er ganske gøy, jeg vet alltid hvor mange km jeg har vært ute ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er helt enig med kjæresten din. Hva pokker skal man med sånne gadgets? ;)

Nei, for folk som har glemt hva det vil si å trene, så har de jo ingen virkning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Nei, for folk som har glemt hva det vil si å trene, så har de jo ingen virkning...

Og da kan man heller bruke pengene sine på parmaskinke og dyr rødvin. *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da kan man heller bruke pengene sine på parmaskinke og dyr rødvin. *s*

Ja, du vet vi har jo noe forskjellig smak på det området!

Ikke for det, august nærmer seg for deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Ja, du vet vi har jo noe forskjellig smak på det området!

Ikke for det, august nærmer seg for deg også.

Medisinsk trening blir man ikke svett av.

tror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Medisinsk trening blir man ikke svett av.

tror

Det skal du ikke være altfor sikker på , særlig ikke tatt i betrakning de påvirkningsmuligheter noen måtte ha i denne saken...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

Det skal du ikke være altfor sikker på , særlig ikke tatt i betrakning de påvirkningsmuligheter noen måtte ha i denne saken...*s*

Jeg kommer i så fall til å holde hodet ditt under vann til det ikke kommer flere bobler. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med kjæresten din. Hva pokker skal man med sånne gadgets? ;)

Det er jo kjempekult!

Han endret mening da jeg søkte opp på G-sport og han fikk se at de ikke kostet mange kronene da. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer i så fall til å holde hodet ditt under vann til det ikke kommer flere bobler. ;)

Går det an å drukne en frosk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å drukne en frosk?

Er du ikke enig i at det er lettere å trampe litt på en marihøne hvis hun ypper for mye?

(Du skjønner hun tøffer seg litt ekstra nå for hun er ikke i landet så hun tror hun er trygg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer i så fall til å holde hodet ditt under vann til det ikke kommer flere bobler. ;)

Synes du begynner å bli litt oppesen av å være i utlandet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke enig i at det er lettere å trampe litt på en marihøne hvis hun ypper for mye?

(Du skjønner hun tøffer seg litt ekstra nå for hun er ikke i landet så hun tror hun er trygg...)

Jovisst. Eller den nye lille batteridrevne støvsugeren min. Ypperlig til å fjerne daue insekter i vinduskarmen med. Jeg sier ikke mer. For den funker selvsagt utmerket på (enn så lenge) levende sådanne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...