Gå til innhold

Frivillig sex med pappa?


AnonymAkkuratNå

Anbefalte innlegg

AnonymAkkuratNå

Natt til i går, og natt til i dag har jeg hatt veldig realistiske drømmer,hvor jeg forteller meg selv, og til slutt finner ut at det som jeg trodde var overgrep fra pappa, slett ikke var overgrep, men høyst frivillige samleier fra min side. Jeg drømte at jeg oppsøkte han, og at det endte med sex. I disse drømmene hadde jeg også fortalt min behandler at min far hadde misbrukt meg, og hadde tydeligvis trodd det helt fram til den dagen jeg fant ut at det var frivillig. Åh, jeg vet ikke hvor jeg vil hen. Kanskje jeg bare vil at noen skal fortelle meg at det ikke var frivillig? Selv om dere jo ikke kan vite det. Men det var ikke frivillig. Jeg hater han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror den delen av deg som sier at det ikke var frivillig! Og uansett hva du skulle ha gjort som kunne antyde noen form for frivillighet, så var det hans ansvar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymAkkuratNå

Jeg tror den delen av deg som sier at det ikke var frivillig! Og uansett hva du skulle ha gjort som kunne antyde noen form for frivillighet, så var det hans ansvar!

SKAL: Tusen takk for at du sier at du tror den delen av meg. Jeg tror også den delen. Å gråte og dytte og bite og si nei, kan vel ikke oppfattes som at dette var noe jeg ville, men å etterhvert ikke si et ord, ikke se på han, ikke røre meg.. Kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKAL: Tusen takk for at du sier at du tror den delen av meg. Jeg tror også den delen. Å gråte og dytte og bite og si nei, kan vel ikke oppfattes som at dette var noe jeg ville, men å etterhvert ikke si et ord, ikke se på han, ikke røre meg.. Kanskje..

Nei. Ikke kanskje. Bare overlevelse. Hva annet kan man gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymAkkuratNå

Nei. Ikke kanskje. Bare overlevelse. Hva annet kan man gjøre.

Jeg vet ikke. Jeg vet at det ikke var frivillig fra min side. Jeg vil ikke ha sånne drømmer, jeg vil bare gelmme det. Å drømme at jeg likte det, og var med på det, er nesten verre enn å gjenoppleve det. Da opplever jeg i alle fall at jeg ikke vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke. Jeg vet at det ikke var frivillig fra min side. Jeg vil ikke ha sånne drømmer, jeg vil bare gelmme det. Å drømme at jeg likte det, og var med på det, er nesten verre enn å gjenoppleve det. Da opplever jeg i alle fall at jeg ikke vil.

Det kan jeg skjønne! Vet ikke hvorfor sånne drømmer kommer eller hvordan de går vekk igjen. Kanskje er det skyldfølelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymAkkuratNå

Det kan jeg skjønne! Vet ikke hvorfor sånne drømmer kommer eller hvordan de går vekk igjen. Kanskje er det skyldfølelsen.

Det er mulig. Min skyldfølelse er sterk. Jeg vet at det ikke vr frivillig, men jeg kunne gjort så mye mer for at han skulle slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig. Min skyldfølelse er sterk. Jeg vet at det ikke vr frivillig, men jeg kunne gjort så mye mer for at han skulle slutte.

Jeg vet ikke om det hjelper å høre eller om det bare gjør vondt værre, men sannsynlivis var det fint lite du kunne gjøre. Men vet og at det er veldig vanskelig å tro på, innerst inne. Men han hadde sannsynligvis gjort som han ville uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig. Min skyldfølelse er sterk. Jeg vet at det ikke vr frivillig, men jeg kunne gjort så mye mer for at han skulle slutte.

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si. Men den eneste som har både skylden og ansvaret var din far. Uansett om du tok initiativet , kastet deg over han eller hva som helst! . Du er totalt skyldfri! . Håper du kan snakke med terapeuten om de vanskelig følelsene du har. Det er vanlig i forbindelse med seksuelle overgrep. Men det at overgriper var din far. Han viste nok veldig godt at han gjorde noe galt. Angrer litt at jeg svarte på innlegget fordi jeg ikke har noen anelse om noe fornuftig å si. Så håper du kan snakke med psykologen din om det. Skyldfølelse og sånt er vanlig .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymAkkuratNå

Jeg vet ikke om det hjelper å høre eller om det bare gjør vondt værre, men sannsynlivis var det fint lite du kunne gjøre. Men vet og at det er veldig vanskelig å tro på, innerst inne. Men han hadde sannsynligvis gjort som han ville uansett.

Han kunne gjøre som han ville lenge.. Men etterhvert som jeg ble eldre, større og sterkere, og etterhvert som jeg skjønte at det virkelig var veldig galt det han gjorde, tror jeg jeg kunne gjort mer. Men then again, jeg har jo fortsatt ikke turt å si noe til famiilien min, og vil nok heller aldri gjøre det, så det blir vel litt fjernt å tenke sånn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymAkkuratNå

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal si. Men den eneste som har både skylden og ansvaret var din far. Uansett om du tok initiativet , kastet deg over han eller hva som helst! . Du er totalt skyldfri! . Håper du kan snakke med terapeuten om de vanskelig følelsene du har. Det er vanlig i forbindelse med seksuelle overgrep. Men det at overgriper var din far. Han viste nok veldig godt at han gjorde noe galt. Angrer litt at jeg svarte på innlegget fordi jeg ikke har noen anelse om noe fornuftig å si. Så håper du kan snakke med psykologen din om det. Skyldfølelse og sånt er vanlig .

Jeg har begynt å åpne meg mer for psykologen min, men det er vanskelig. Jeg klarer fortsatt ikke å si de vanskelige ordene høyt. Incest.. Misbruk.. Voldtekt. Vanskelig ord å si, vanskelig å snakke om. Og jeg sitter også med følelsen av; tenk om han tror det var min feil. Tenk om han syns jeg er ekkel. Og det å gå inn på detaljer på noen som helst måte er helt fryktelig. Men jeg er glad for at du svarte orpah. Alle svar hjelper på en måte. Bare å høre dere si at det ikke var min feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne gjøre som han ville lenge.. Men etterhvert som jeg ble eldre, større og sterkere, og etterhvert som jeg skjønte at det virkelig var veldig galt det han gjorde, tror jeg jeg kunne gjort mer. Men then again, jeg har jo fortsatt ikke turt å si noe til famiilien min, og vil nok heller aldri gjøre det, så det blir vel litt fjernt å tenke sånn også.

Makt sitter ikke bare i fysisk størrelse. Makt sitter og i at han var din far. Og at han hadde gjort det før. Også når du protesterte. Det er ikke "bare" å bryte ut av sånn makt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymAkkuratNå

Makt sitter ikke bare i fysisk størrelse. Makt sitter og i at han var din far. Og at han hadde gjort det før. Også når du protesterte. Det er ikke "bare" å bryte ut av sånn makt.

Av og til vet jeg det du nå sier så fryktelig godt. Og av og til hater jeg meg selv for at JEG hadde sex med han. Nå er jeg en plass midt imellom. Når jeg leser de svarene jeg får tenker jeg; Fuck han! Det er hans feil, det er hans ansvar, skylden ligger hos han. Men når jeg selv sitter og skriver, og jeg ikke har deres innlegg svart på hvitt foran meg, da føler jeg så enorm skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av og til vet jeg det du nå sier så fryktelig godt. Og av og til hater jeg meg selv for at JEG hadde sex med han. Nå er jeg en plass midt imellom. Når jeg leser de svarene jeg får tenker jeg; Fuck han! Det er hans feil, det er hans ansvar, skylden ligger hos han. Men når jeg selv sitter og skriver, og jeg ikke har deres innlegg svart på hvitt foran meg, da føler jeg så enorm skyld.

Jeg vet...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det skjedd noe lignende med deg..?

Sorry hvis jeg ble veldig kort nå, er bare veldig vanskelig å snakke om på dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymAkkuratNå

Sorry hvis jeg ble veldig kort nå, er bare veldig vanskelig å snakke om på dette forumet.

Jeg skjønner deg, og det var derfor jeg ikke skrev mer. Jeg håper ting blir bedre for deg en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg, og det var derfor jeg ikke skrev mer. Jeg håper ting blir bedre for deg en dag.

Takk, det gjør det! Det har jeg nemlig bestemt!!!!!

Håper det samme for deg! Velkommen på overgrepsforumet forresten, hvis du ikke har vært der. Lettere å skrive der synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymAkkuratNå

Takk, det gjør det! Det har jeg nemlig bestemt!!!!!

Håper det samme for deg! Velkommen på overgrepsforumet forresten, hvis du ikke har vært der. Lettere å skrive der synes jeg.

Er innom og kikker nå og da, men er så innmari lite aktivitet der inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...