Gå til innhold

Blødning etter analsex - hvor lenge vente til ne


Gjest Bittelittblod

Anbefalte innlegg

Gjest Bittelittblod

Hei, det er ikke meg som har skrevet de andre spørsmålene om blødning etter analsex her men jeg har netopp også netopp hatt analsex, stoppet med engang etter at det ble oppdaget litt blod. Det var ikke mye, men litt.

Det blør ikke nå lenger, og gjør ikke vondt, men er sikker på at det kom fra meg.

Men hvor lenge må jeg vente til jeg kan ha analsex igjen etter blødning? Det var jo veldig godt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mannen_1982

vis dere ikkje brukte noe glidekrem el, så kan du vel fort ende opp med å få små sår derav blodet, men tror ikkje dette er farlig og de vil gro sammen igjen. men kor lenge dere må vente er out of my reach :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...