Gå til innhold

irritert


Gjest anonym nå ja

Anbefalte innlegg

Gjest anonym nå ja

Jeg synes vi kan avtale store kjøp når vi ikke har så god økonomi, og nå har jammen mannen (igjen) kjøpt hobbyting til 1500-2000.

Det er kanskje ikke noe å bli irritert over, men jeg jobber ekstravakter for å få det lille ekstra - og de pengene går i regninger. Nå blir det stramt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Jeg hadde også blitt irritert. Når man har det stramt, så bør kjøp diskuteres. Når du da må jobbe ekstra for at det skal gå rundt, så synes jeg ikke at det er rett at han kjøper i vei.

Vi kan ha forskjellige oppfatninger på hva som bør kjøpes, derfor er det ekstra viktig at det blir diskutert på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foreslår at du får ham til å gå med på at du har hovedansvaret for økonomien og at han får en slump lommepenger han kan bruke på det han vil og så går resten til regninger og hushold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg veldig godt hvis dere har det stramt økonomisk, ikke moro hvis du gjør så godt du kan og bruker alle pengene på å få tingen til å gå rundt så går han og kjøper dette.

Når det er sagt så skjønner jeg jo at han har behov for dette også, det er svært slitsomt å ha dårlig råd, men likevel må man prøve å avstå fra slike innkjøp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt klart noe å bli irritert over, synes jeg. Jeg regner med at du har fortalt om ditt synspunkt tidligere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...