Gå til innhold

Om oppstart av Pergo - Haster å få svar! :)


Hope

Anbefalte innlegg

Hei dere,

Har fått resept på pergo i dag - fikk den via min lege, fordi gynekologen er på ferie.

Jeg skal egentlig begynne ta denne ved neste mens - MEN jeg har jo mensen NÅ. Kan jeg begynne ta den nå? Har fryktelig ustabil syklus - og har småblødd i 7 dager, og fossblødd (som en vanlig, litt sterk mens) i 4 dager. Tror min 5 mensdag er i morgen...de 7 dagene i forkant var det bare sånn spotte-aktig tror jeg, for mensen kom for fullt den dagen jeg ventet den...

Spørsmålet er, kan jeg begynne ta denne i dag eller i morgen, siden jeg har mensen nå??

Håper noen kan svare meg - og ikke moralisere For selvom gynekologen sa neste måned, så skader det vel ikke begynne nå, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville begynt i morgen, så sant legen ikke har gitt noen spesiell grunn til at du må vente en måned. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville begynt i morgen, så sant legen ikke har gitt noen spesiell grunn til at du må vente en måned. Lykke til!

Da gjør jeg det! Siden du sier det, så ;) dessuten er jeg litt utålmodig, har hatt en SA - og etter det har alt bare blitt krøll i systemet - og det er derfor jeg får pergo, da..

Jupp, prøver meg på dette jeg, da :)

Kryss fingrene for meg! vet det klaffet for deg , så jeg håper her og!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gjør jeg det! Siden du sier det, så ;) dessuten er jeg litt utålmodig, har hatt en SA - og etter det har alt bare blitt krøll i systemet - og det er derfor jeg får pergo, da..

Jupp, prøver meg på dette jeg, da :)

Kryss fingrene for meg! vet det klaffet for deg , så jeg håper her og!

Klem

Jepp, jeg har bare gode ting å si om pergo;) Skal krysse fingrene for deg, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...