Gå til innhold

Tenke pause


Gjest MesterK

Anbefalte innlegg

Gjest MesterK

Min kjære samboer vil ha en tenkepaus i forholdet vårt. Det er ting fra hennes tidligere forhold som ligger som spøkelser over henne. Hun Elsker meg og savner meg, men samtidig så føler hun det lettere å være alene. Hun vil ikkje ha andre enn meg, på noen områder. Vi skal være venner og så bruke tiden på å bygge opp. Hvorfor er det viktig for henne at ordet slutt betyr alt? Hva med mine ønsker? Skal eg sitte å vente på henne? Føler at ho skulle hatt noen som kunne hjelpe henne/oss til å se ting. Det meste i vårt forhold er perfekt sier ho. Men det er små ubetydlige ting som vekker minner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest betydelig eller ikke

"Men det er små ubetydlige ting som vekker minner.."

Disse tingene kan være betydelige nok. Du vil nok få bedre råd hvis du skriver hva det gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silver Fairy

Tingene kan ikke være så små og ubetydelige om hun ikke vet om hun vil være sammen med deg pga dem. Om hun ønsker å jobbe for forholdet kan du foreslå en familieterapeut e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk ikke du bare skal godta dette!

Min egen erfaring er at tenkepause altfor ofte er en ego-tripp, der man vil fristille seg til å gjøre som man vil en periode.

Forklaringene hun gir deg er ikke forklaring men bortforklaring.

Det er en av de få situasjoner der jeg mener det må et kraftig ultimatum til, og stå fast ved det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små ubetydelige ting er ikke nok til å sette et samboerforhold på pause mener jeg, jeg tror det ligger noe mer bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...