Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På resepten min står det 1 tablett daglig av zurtec. dette er langt fra nok for meg som regel må jeg ta to men for tiden er jeg oppe i 4 tabletter. Er dette farlig? Hvor går grensen? Det har gått fint med meg men til tider føler jeg meg litt kaldsvetten og susen i hodet om et er allergien eller for mange tabletter lurer jeg litt på?

Min datter på 12 har begynt med de samme reaksjoner som meg og jeg har kjøpt clarityn til henne som hun har hatt god nytte av - er denne sterkere enn zurtec at jeg heller bør gå over til den eller er det det samme?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28093-zurtec/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ragnhild Halvorsen, Lege Spesialist i Im

Kjære Villrosen

Vanlig dose av Zyrtec er 1 tablett daglig, men i pollensesongen er det mange som må ta både to og tre tabletter for å klare seg. Fire tabletter synes jeg høres vel mye ut og kan godt forklare at du føler deg "susete".

Clarityn er ikke sterkere enn Zyrtec, men for noen virker den bedre - her gjelder det å prøve seg frem med hvilken tablett som virker best. Når datteren din klarer seg bra med Clarityn bør hun absolutt fortsette med den.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28093-zurtec/#findComment-114262
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...