Gå til innhold

En morsom kommentar :-D


Askeladden2007

Anbefalte innlegg

Askeladden2007

Jeg har tidligere skrevet et innlegg på forumet her. Der kunne dere at jeg har en norsk-pakistansk bakgrunn. Idag tidlig skjedde det noe morsomt som jeg gjerne vil dele med dere.

Mange pakistanere (eldre som unge) har en tendens til å påpeke ting hos andre. Som for eksempel: ¨Så feit du har blitt etc.

Jeg jobbet som sagt natta og var egentlig i knallhumør til tross for nattevakten. Klokka 6 på morgenen kom en bekjent av pappa for å handle brød, en mann på 36 år. Det første han gjorde var å si "Du har jo mistet så mye hår, hvorfor det?". (Bare så det er sagt, dette har han sagt før også så det er ikke førstegangstilfelle). Svaret mitt var som følger "Du lurer på hvorfor jeg har mistet så mye hår? Jo, det skal jeg si deg. Jeg har utrolig bra sex. Menn som har mye testosteron har en tendens til å miste hår. Men det er vitenskapelig bevist at de har bedre sex enn andre menn". Han mannen ble så pinlig berørt at han holdt en stram maske hele samtalen gjennom. Hehehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Askeladden2007

Regner med at han hadde masse hår på hodet:-)

Hahahahahahahahaha, nope :-D Dumme spørsmål får dumme svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahahahahaha, nope :-D Dumme spørsmål får dumme svar :-)

He he. Faren min hadde tidlig tynt hår og store viker, mens mors brødre (og mor) hadde veldig tykt og tett hår, også da de begynte å bli gamle. Faren min sa alltid at de med mye intelligens, mistet håret tidlig (ut fra all tenkingen, antakelig ...).

Det var jo på ert, men mor ble veldig sinna når han sa det. Det vittige var at det stemte litt, i min familie. Mors brødre var og er temmelig tette i pappen. Men håret sitt, det har de!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...