Gå til innhold

erfrainger med melatonin?


Gjest insomnia83_

Anbefalte innlegg

Gjest insomnia83_

Noen som har erfaringer med melatonin mot søvnproblemer?Ellers bruker jeg imovane,tidvis stilnoct.Men jeg sliter nå som legen er på ferie:( Vikar-legen er nyutdannet og skeptisk mot ordinære sovemidler,og foreslo melatonin.men er det noen vits i å prøve?(sliter ikke med døgnrytmen,men innsovning)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest insomnia83_

Har du prøvd Remeron?

har prøvd det,samt tolvon.la på meg mye,gikk og spiste i søvne:( hadde dessuten liten effeskt på innsovningen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest insomnia83_

Jeg tenkte også å foreslå Remeron. Det virker !

virket som sagt ikke på meg...ble bare jævlig sulten,og mer ned-dopet enn søvnig.men men...nevermind.får vel skifte lege og få det jeg selv synes funker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xbellax

er det ikke fantastisk morsomt med nyutdannede leger som skal endre på alt du står på av medisiner :-) hurra for sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest insomnia83_

er det ikke fantastisk morsomt med nyutdannede leger som skal endre på alt du står på av medisiner :-) hurra for sommeren!

synes da vikaren bør lytte til fastlegen,tross alt hun som kjenner situasjonen min!huff...gleder meg til ferien er over!lei av å forklare meg til andre enn de jeg vanligvis forholder meg til.

Håper du får en fin sommer da:) skal prøve å ikke sutre for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

serenity777

Hvorfor ikke prøve valergan? Tar man den tre timer før man skal legge seg funker den bra. Tar lang tid før full effekt. Jeg bruker den nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest insomnia83_

Hvorfor ikke prøve valergan? Tar man den tre timer før man skal legge seg funker den bra. Tar lang tid før full effekt. Jeg bruker den nå.

har vallergan,og forsåvidt andre antihistaminer,men når man har gått på det i 10 år har det begrenset effeskt på innsovning,med mindre jeg drikker alkohol e.l.Men kan prøve å ta de tidl på kvelden.takk for tipset,selv om det har vært prøvd i 10 år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke prøve valergan? Tar man den tre timer før man skal legge seg funker den bra. Tar lang tid før full effekt. Jeg bruker den nå.

hvorfor hindrer ikke da vallergan oppvåkninger i løpet av nattas første timer??Synes det funker dårlig,jeg...da holder jeg meg til mer ordinære sovetabl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har prøvd det,samt tolvon.la på meg mye,gikk og spiste i søvne:( hadde dessuten liten effeskt på innsovningen

Hei!

Jeg går på melatonin,og jeg syns det funker bra.Jeg blir trøtt på kvelden:-)

Jeg tar tablettene 2*3mg, ca kl 20.00 på kvelden.

Jeg syns du skal prøve det jeg.

Ps:jeg har ikke opplevd noe bivirkninger.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest insomnia83_

Hei!

Jeg går på melatonin,og jeg syns det funker bra.Jeg blir trøtt på kvelden:-)

Jeg tar tablettene 2*3mg, ca kl 20.00 på kvelden.

Jeg syns du skal prøve det jeg.

Ps:jeg har ikke opplevd noe bivirkninger.

Lykke til!

er vel verdt et forsøk da...inntil den vanlige legen er tilbake og kan gi meg imovane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...