Gå til innhold

strippeklubb


Gjest lurer jeg på..

Anbefalte innlegg

Det høres ut som om du setter likhetstegn mellom horehus og strippeklubb. Strippeshow er jo bare underholdning.

Det er ikke uvanlig at horehus og strippeklubb er i samme lokale i utlandet, ifølge folk jeg kjenner som har vært litt rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lillemus

    12

  • Babette

    10

  • Sofline

    3

  • DarkPink

    2

Mest aktive i denne tråden

Nettopp det som var planen tenker jeg... INGEN menn innrømmer at de har kjøpt sex, hvertfall ikke til dama eller to be dama.

Ikke? Hvorfor har jeg opplevd det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er av de kjerringene ja. Som tror at nå er han jo sammen med meg, og jeg er jo perfekt, så DA gjør han jo selvsagt ikke noe galt. Det er ALLE andre menn som er sammen med de andre håpløse damene som gjør ting de ikke skal.

Du er klar over at alle den andre håpløse damene som tror de er som deg også blir lurt trill rundt? At det kan skje med hvem som helst?

Joda, naiviteten lenge leve! Eller her snakker vi vel mer dumskap.

Alle menn som fremstår som "snille" lyver med andre ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snacky1365380698

Noen synes det er greit, andre sidestiller det med utroskap.Kjenn på din egen magefølelse og gjør opp din egen mening om saken. Uansett vil det være mange som er enige og uenige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

For meg gjør det ingen ting. Hadde min mann dratt alene på strippe klubb, så ville jeg vel ikke likt det. Men han er i en jobb hvor de ofte har "kranselag" etter endt bygging osv. Da har oftene festene endt på strippe klubb og det plager meg overhodet ikke.. Hadde nesten syns det var teitetere om han sa nei, fordi han har dame hjemme.. Jeg ser ingen trussel i stripperne og vet at han neppe hadde risikert forholdet vårt for en natt med ei stripper..

Vi drar ofte på strippe klubber sammen når vi er i utlandet. Dog de seriøse, stillige plassene hvor jentene er like viktige kunder som mennene. Der er det stort sett bare stilfulle menn også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...