Gå til innhold

Hjemmebæsjer


Gjest æsjamei

Anbefalte innlegg

Gjest æsjamei

Jeg er en voksen mann som rett og slett synes at "hjemme er best", og da spesielt når det kommer til wc-besøk(snakker om nr 2 her). Jeg har så lenge jeg kan huske alltid hatt vansker med å gå på do på steder hvor jeg ikke er husvarm. I barndommen hadde vi et sommersted med utedo og i løpet av denne perioden var jeg maks på do 2 ganger. Jeg går på do før eller etter jobb, og har aldri vært på do i løpet av en arbeidsdag(eller skolen).

Jeg har nå prestert å komme inn på en campingplass med skikkelig retro-wc, dvs gamle utrivelige dasser med et forsøk på skillevegger i mellom. Gjett om jeg sliter, prøvde å stå opp før sola, men det var ikke mye som ble levert. Var borte i 5 dager og spiste veldig mye, men nesten ingenting ble levert i den store telefonen...Magen og vekta økte i takt med frustrasjonen, men heldigvis skulle jeg hjem i dag, og da ble varene levert etter avtale - borte bra, men hjemme best!

Noen andre som kjenner seg igjen...bare lurer!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan slite litt, men ikke på nær så ille som deg!

Men jeg kjenner til ei som har det på samme måten, om det er noen trøst. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... jeg måtte le litt her jeg sitter. Men jeg forstår problemet ditt, og jeg har det også litt sånn selv, men ikke like ille..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fast doler

Ja akkurat sånn har jeg også det. snodig at det blir full stopp for så at det kommer så fort man har satt rompa nedpå ringen når man er hjemme igjen!

Tror ikke det nytter å putte innpå piller heller jeg altså, eneste som hjelper er å ta turen hjem en gang iblant;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ikke sånn, men en gang var jeg på besøk hos noen som ikke hadde lås på dodøra, og da fikk jeg problemer. Jeg spurte vertskapet rett ut om hvordan de holdt ut å ha det sånn, og da svarte de at det gjorde dem ingenting om noen andre i familien braste inn mens de satt på potta. Det var de vant til.

Og de var redd for at ungene skulle låse seg inne og ikke få opp døra igjen, derfor ingen nøkkel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det ikke sånn, men en gang var jeg på besøk hos noen som ikke hadde lås på dodøra, og da fikk jeg problemer. Jeg spurte vertskapet rett ut om hvordan de holdt ut å ha det sånn, og da svarte de at det gjorde dem ingenting om noen andre i familien braste inn mens de satt på potta. Det var de vant til.

Og de var redd for at ungene skulle låse seg inne og ikke få opp døra igjen, derfor ingen nøkkel.

Sånn har vi det her. Med 4 unger har vi ingen nøkkel i døra. Alle kan komme og gå som de vil, men stort sett er vi flinke til å banke på døra før vi buser inn.

Alle gjestene blir informert om hvor nøkkelen ligger da. Den ligger lett tilgjengelig. Jeg forstår veldig godt at folk vil slappe litt av når de er på toalettet, og det gjør en best når døra er låst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det ikke sånn, men en gang var jeg på besøk hos noen som ikke hadde lås på dodøra, og da fikk jeg problemer. Jeg spurte vertskapet rett ut om hvordan de holdt ut å ha det sånn, og da svarte de at det gjorde dem ingenting om noen andre i familien braste inn mens de satt på potta. Det var de vant til.

Og de var redd for at ungene skulle låse seg inne og ikke få opp døra igjen, derfor ingen nøkkel.

Vi har heller ingen lås på dodøra, verken hjemme hos meg eller hos min kjære. :o) Her bæsjes og dusjes det med fare for besøk! Skjønt ungene holder seg unna når han er der inne da, men jeg får besøk rett som det er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har heller ingen lås på dodøra, verken hjemme hos meg eller hos min kjære. :o) Her bæsjes og dusjes det med fare for besøk! Skjønt ungene holder seg unna når han er der inne da, men jeg får besøk rett som det er...

Jeg ville ikke ha likt det, uansett om det var egne unger som kom. Hehe, jeg har også litt trøbbel med store dorom, slik det kan være på doer som også er for handicappede. Og når det gjelder offentlige toaletter, foretrekker jeg de som har vegg helt opp og helt ned mellom båsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...