Gå til innhold

Uenige om sex


Gjest sliten frustrert frue

Anbefalte innlegg

Gjest sliten frustrert frue

Jeg og samboeren blir aldri enige om hva som er normalt sexbehov. Han har stort behov og jeg har lite og det blir altfor ofte sure kommentarer om at jeg ikke viser noe intresse for han. Sakl man virkelig tvinge seg til sex mer enn jeg har lyst til for at han skal få sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sliten frustrert frue

Det er ikke så uvanlig som du tror, det der *o*

Dere er kanskje i småbarns og tidsklemma også?

Begge ungene er store så det er ikke det som gjør meg sliten.At mannen min trenger mer sex enn meg gjør meg sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge ungene er store så det er ikke det som gjør meg sliten.At mannen min trenger mer sex enn meg gjør meg sliten.

Jeg reagerte på at du skriver at han mener du ikke er interessert i han?

Kanskje dere har andre problemer, og at det ligger noe annet bak? Hvis han skal bli fornøyd med det seksuelle, og du også, så må jo begge oppleve gjensidig interesse av hverandres seksualitet.

Hvis ikke, er det vel ikke merkelig med slike reaksjoner fra mannen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest en annen mann

Begge ungene er store så det er ikke det som gjør meg sliten.At mannen min trenger mer sex enn meg gjør meg sliten.

jeg synes det er ego å gjemme seg bak myten om at menn har mer lyst på sex hele tiden. Og så vet jeg hvordaan det er å være mannen i et slikt forhold det er ikke så enkelt det heller.

Vi har bodd sammens i over tjue år, og begge trivst veldig godt i lag nå. Men sexuelt er det heller trist. Vi har hatt noe vanskelige år med tre små barn og lite sexuel intresse fra kona men den delen har ikke forbedret seg selv om alt annet har blitt enklere og bedre. Vi reiser og samarbeider og er glade i hverandre.

Den som er lei nå det er meg. Fordi jeg har stått på som en manisk galning hele livet for og håpe hun ser meg og får lyst på meg og sex. Selvtilliten blir svakere og svakere og til slutt ber man om sex, men bare hører man maser.

Nå jeg er eldre og forstår jeg er en ok mann å ha lyst på også sexuelt da vil jeg ikke lengersleike og prestere hele tiden for og få oppmerksomheta. Det er nedverdigende.

Og det er nedverdigende og høre at sex med mannen blir kaldt for å få sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sliten frustrert frue

jeg synes det er ego å gjemme seg bak myten om at menn har mer lyst på sex hele tiden. Og så vet jeg hvordaan det er å være mannen i et slikt forhold det er ikke så enkelt det heller.

Vi har bodd sammens i over tjue år, og begge trivst veldig godt i lag nå. Men sexuelt er det heller trist. Vi har hatt noe vanskelige år med tre små barn og lite sexuel intresse fra kona men den delen har ikke forbedret seg selv om alt annet har blitt enklere og bedre. Vi reiser og samarbeider og er glade i hverandre.

Den som er lei nå det er meg. Fordi jeg har stått på som en manisk galning hele livet for og håpe hun ser meg og får lyst på meg og sex. Selvtilliten blir svakere og svakere og til slutt ber man om sex, men bare hører man maser.

Nå jeg er eldre og forstår jeg er en ok mann å ha lyst på også sexuelt da vil jeg ikke lengersleike og prestere hele tiden for og få oppmerksomheta. Det er nedverdigende.

Og det er nedverdigende og høre at sex med mannen blir kaldt for å få sitt.

Det er ikke meningen at jeg vil nedverdige slett ikke, men jeg skjønner det du skriver tror jeg. hVordan min mann tenker om det samme vet jeg ikke. Han blir bare tausere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest honeybee

Jeg reagerte på at du skriver at han mener du ikke er interessert i han?

Kanskje dere har andre problemer, og at det ligger noe annet bak? Hvis han skal bli fornøyd med det seksuelle, og du også, så må jo begge oppleve gjensidig interesse av hverandres seksualitet.

Hvis ikke, er det vel ikke merkelig med slike reaksjoner fra mannen din?

jeg får jo ikke mer intresse for han når jeg er lei masing om sex. det gir meg for lite

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg får jo ikke mer intresse for han når jeg er lei masing om sex. det gir meg for lite

frustrert honeybee i dag ? :)

Pleier ikke være slik du?

Nei, det kan kanskje være slik at du fokuserer på sex i stedet for på å nyte han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vekten87

dere trenger kanskje ikke ha sex altid.. her i huset er det jeg som liker å ha sex ofte, men han vil aldri... men dere kan jo gi hverandre tilfredsstillelse på andre måter.. finne en mellomting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Interesse for den andre er ikke bare sex. Viser du interesse for han? Viser du noengang at han tenner deg, at du finner han attraktiv? Kanskje maset om sex er hans måte å spørre om anerkjennelse på?

Jeg synes man skal ofre litt for den andre, for at den andre skal føle seg verdsatt og attraktiv.

Hvor ofte ønsker han og hvor ofte ønsker du? Hvor ofte tar du iniativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...