Gå til innhold

Kjenner nå på psyken at jeg er arbeidsledig?


Gjest Jobbsøkeren har mistet håpet i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Jobbsøkeren har mistet håpet i dag

Er det andre som har hatt det slik? Har gått arbeidsledig ei stund nå, selv om jeg har god utdanning. Føler at sjølvtilliten svikter fullstendig nå, samt at jeg er en smule deprimert. Føler rett og slett uro i kroppen, og har det ikke helt bra. Kan det være arbeidsledigheten som tærer på tilværelsen? Har vært i intervju, men har ikke fått jobben da jeg ikke har så mye jobberfaring innenfor yrket som de ofte ønsker. Akkurat nå føles det ut som jeg ikke kan noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mossan

Når folk skriver de vurderer å ta livet av seg pga hårvekst, ja da kjenner jeg at jeg blir sint. Regner med du har familie og venner som er glade i deg - med eller uten hår - og tenk på den vanvittige smerten du hadde påført dem hvis du hadde tatt livet av deg. Egoistisk og selvopptatt er bare fornavn på innlegget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dr Grey:o)

Når folk skriver de vurderer å ta livet av seg pga hårvekst, ja da kjenner jeg at jeg blir sint. Regner med du har familie og venner som er glade i deg - med eller uten hår - og tenk på den vanvittige smerten du hadde påført dem hvis du hadde tatt livet av deg. Egoistisk og selvopptatt er bare fornavn på innlegget ditt.

Regner med at innlegget ditt skulle til tråden over??

Jeg syns DU har ett problem jeg, som bagateliserer andres probemer! Hvordan vet du hvordan dette føles? Ærlig talt, sånne svar syns jeg man skal være for god til å poste. Shame on you...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når folk skriver de vurderer å ta livet av seg pga hårvekst, ja da kjenner jeg at jeg blir sint. Regner med du har familie og venner som er glade i deg - med eller uten hår - og tenk på den vanvittige smerten du hadde påført dem hvis du hadde tatt livet av deg. Egoistisk og selvopptatt er bare fornavn på innlegget ditt.

Dette stemmer vel ikke med trådstartes innlegg eller? Greit å ordne opp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest love your body, girl

Når folk skriver de vurderer å ta livet av seg pga hårvekst, ja da kjenner jeg at jeg blir sint. Regner med du har familie og venner som er glade i deg - med eller uten hår - og tenk på den vanvittige smerten du hadde påført dem hvis du hadde tatt livet av deg. Egoistisk og selvopptatt er bare fornavn på innlegget ditt.

Er enig med deg, ble litt forbanna selv da jeg leste innlegget. Men er jo umulig å mene noe helt ærlig uten å se det fryktinngytene skjegget selv da. Skulle gjerne likt å sett et bilde - for da å kunne ta stilling. Hun sier at hårene er lyse, og jeg forestiller meg noen dun som er helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tvi tvi

Opp med motet, det ordner seg for snille jenter. Det er bare at du må¨vente litt til før du får det du vil ha. Nyt heller fritiden, mens du søker, for plutselig er du i full jobb skal du se :) Og skulle det være at det blir ekstra ille, så kan du ta en midlertidig jobb (vikariat) med noe annet mens du søker favoritten? Nå er det sommer og folk har sikret seg driften i ferietiden, om et par uker må de sette igang med orden i rekkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...