Gjest prøvende 0 0 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Har nå testa positivt, (HURRRRAAA!!), og vil gjerne dele erfaringene rundt symptomene med de som er interesserte i det. Lurte selv fælt, og ville gjerne høre om andres tegn og erfaringer. Så her kommer jeg med mine: Tok en test for fire dager siden (Clear blue). Den loddrette streken var svaaaaakt synlig. Jeg trodde dermed at jeg ikke var gravid; den vannrette streken tronet blå og bred. Har et par dager vært ualminnelig tøtt, litt irritert, hatt brystspreng. Men tenkte at dette kunne jo godt være mensen. Har hatt menssmerter i nedre del av magen, men ikke den vanlige sukkertrangen. Det som var annerledes nå var "rivinger" i nedre del av magen, på begge sider, omtrent der jeg tror eggstokkene er. Håper noen ble litt klokere av dette... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Høres ut som med med alle mine 3. Gratulerer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Widder 186 0 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Høres ut som med med alle mine 3. Gratulerer Hei, det er meg igjen, legger igjen spor i alle fora, jeg, vettu;-) Vi snakkes! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij 0 0 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Om den svake streken dukket opp innen 10 min var gått, så betyr det at du har HCG i urinen. Min eldste er en slik svak, blå strek ;-) Gratulerer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 27 424 0 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hei, det er meg igjen, legger igjen spor i alle fora, jeg, vettu;-) Vi snakkes! Det gjør vi. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.