Gå til innhold

Hormonspiral Levonova


Gjest Melody77
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest Melody77

Hei, jeg er 30år og etter tre fødsler fikk jeg satt inn Levonova den 16/1-2004, i begynnelsen fikk jeg uregelmessige blødninger som etterhvert gikk helt bort etter ca. et halvt år, men nå i de siste 3-4 dager har jeg begynt å blø igjen, men det er ikke mørkt slimete mensblod, blodet ser ferskt og rødt ut, etter først en hel uke med tykt utflod, ikke lukt eller misfarging, bare ubehagelig, når jeg kjenner at det renner. Jeg har verken smerter eller feber, bare litt øm på venstre av magen. Hva kan det skyldes av? Litt bekymret når blodfargen er så klar, og etter flere år med uteblitt mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

×
×
  • Opprett ny...