Gå til innhold

sopp?


Gjest Hilsen Kari
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest Hilsen Kari

hei, har hatt en lang periode med sopp-problemer, vært hos legen flere ganger. Den siste gangen var det hos en gynekolog. Han sa at alt var fint da, men ved samleie 2 dager etterpå var det veldig stramt(ubehagelig). slik fortsatte det. 2 uker. Da våknet jeg med enorme plager, ant sopp. Var veldig hovent, og klødde. Jeg tok 500mg canesten stikk-tablett dagen etterpå. 1 uke senere, ved 1 samleie, var det igjen ubehagelig stramt. legen min mener jeg bør ta østrogen, stikk pille, men merker ikke forbedring. Hva kan det være, og hva bør jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

×
×
  • Opprett ny...