Phanter 57 0 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Om dere er her og leser dette, kom hit: http://dolchat.egetforum.se/index.php?sid=a68604b2aae67b75500996e1973696fe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
citygirl 2 026 0 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hva har skjedd med avkroken??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phanter 57 0 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Hva har skjedd med avkroken??? Kom hit, så kan jeg forklare litt: http://dolchat.egetforum.se/viewtopic.php?t=2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 951 389 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Kommer ikke inn der heller 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saphira 0 0 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Kom hit, så kan jeg forklare litt: http://dolchat.egetforum.se/viewtopic.php?t=2 Kommer meg ikke inn jeg heller! Critical error?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saphira 0 0 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Kommer ikke inn der heller Kommer altså ikke inn noen plasser.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo 2 078 1 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Ser at forumet er nede, men orker ikke å regge meg på det andre... får bare vente... er på DOL imens.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni 2 565 0 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Kommer altså ikke inn noen plasser.... Nei, kommer ikke inn der jeg heller akkurat nå. Det er en generell feil, vi får ta oss litt frisk luft (det trengte vel de fleste der nå likevel), og prøve igjen om noen timer eller i morgen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest astera 0 0 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Nei, kommer ikke inn der jeg heller akkurat nå. Det er en generell feil, vi får ta oss litt frisk luft (det trengte vel de fleste der nå likevel), og prøve igjen om noen timer eller i morgen Hehe:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phanter 57 0 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Kommer ikke inn der heller Nei, ikke jeg heller nå! Får prøve igjen i morra eller noe :-), Synes ikke dette forumet er brukbart heller! Kan du prøve på ny på en av de to forumene om en liten stund? Skulle gjerne ha forklart noe... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saphira 0 0 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Nei, ikke jeg heller nå! Får prøve igjen i morra eller noe :-), Synes ikke dette forumet er brukbart heller! Kan du prøve på ny på en av de to forumene om en liten stund? Skulle gjerne ha forklart noe... Ingen som vet hva som er galt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline 13 583 0 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Kommer altså ikke inn noen plasser.... Virker dårlig for meg også nå. jaja, Smell noen ballonger imens http://barn.sol.no/bubble/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 951 389 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Nei, ikke jeg heller nå! Får prøve igjen i morra eller noe :-), Synes ikke dette forumet er brukbart heller! Kan du prøve på ny på en av de to forumene om en liten stund? Skulle gjerne ha forklart noe... Mail meg da, [email protected] 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caloni Makaroni 2 565 0 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Ingen vits i å ta dette på åpent forum, kanskje? Om tråden skulle bli lang, så er det vel ikke like interessant tema for alle DOL'ere Phanter laget tråd på meldinger også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 951 389 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Ser at forumet er nede, men orker ikke å regge meg på det andre... får bare vente... er på DOL imens.. Hehe, vi får lage noen skikkelig kosetråder her da ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phanter 57 0 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Ingen som vet hva som er galt? Hakke peiling! Men det er utrolig irriterende, og akkurat når vi var inne i DEN intense diskusjonen, og jeg (E**i) rakk jo ikke å svare engang! Men saken er den at jeg ikke har fjerna noe (som det nevnes på meldinger), så jeg aner ikke om det er en slags sensur som har tredd inn eller noe. Men jeg har ikke fjerna et eneste svar på meldinger (forandret kun mitt eget litt, en mulighet som alle har med sitt eget innlegg, og da står det jo notert under innlegget at det er endra også!). Jaja, litt drama skal det alltid være! *svett* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phanter 57 0 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Ingen vits i å ta dette på åpent forum, kanskje? Om tråden skulle bli lang, så er det vel ikke like interessant tema for alle DOL'ere Phanter laget tråd på meldinger også. Ok, du har selvfølgelig rett i det! (jumper over på meldinger!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phanter 57 0 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Mail meg da, [email protected] Ok, sender en liten kosemail også! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe 48 951 389 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hakke peiling! Men det er utrolig irriterende, og akkurat når vi var inne i DEN intense diskusjonen, og jeg (E**i) rakk jo ikke å svare engang! Men saken er den at jeg ikke har fjerna noe (som det nevnes på meldinger), så jeg aner ikke om det er en slags sensur som har tredd inn eller noe. Men jeg har ikke fjerna et eneste svar på meldinger (forandret kun mitt eget litt, en mulighet som alle har med sitt eget innlegg, og da står det jo notert under innlegget at det er endra også!). Jaja, litt drama skal det alltid være! *svett* Jeg oppdaget det etterhvert. SORRY, neanor gjorde meg oppmerksom på det. Gøy med litt baluba da ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest saphira 0 0 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hakke peiling! Men det er utrolig irriterende, og akkurat når vi var inne i DEN intense diskusjonen, og jeg (E**i) rakk jo ikke å svare engang! Men saken er den at jeg ikke har fjerna noe (som det nevnes på meldinger), så jeg aner ikke om det er en slags sensur som har tredd inn eller noe. Men jeg har ikke fjerna et eneste svar på meldinger (forandret kun mitt eget litt, en mulighet som alle har med sitt eget innlegg, og da står det jo notert under innlegget at det er endra også!). Jaja, litt drama skal det alltid være! *svett* Iler over for å se om jeg kan bidra med noe *nikker* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.