Gå til innhold

DORTHE (& co...)


Phanter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Caloni Makaroni

Kommer altså ikke inn noen plasser....:(

Nei, kommer ikke inn der jeg heller akkurat nå. Det er en generell feil, vi får ta oss litt frisk luft (det trengte vel de fleste der nå likevel), og prøve igjen om noen timer eller i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest astera

Nei, kommer ikke inn der jeg heller akkurat nå. Det er en generell feil, vi får ta oss litt frisk luft (det trengte vel de fleste der nå likevel), og prøve igjen om noen timer eller i morgen :)

Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke inn der heller

Nei, ikke jeg heller nå! :(

Får prøve igjen i morra eller noe :-),

Synes ikke dette forumet er brukbart heller!

Kan du prøve på ny på en av de to forumene om en liten stund? Skulle gjerne ha forklart noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saphira

Nei, ikke jeg heller nå! :(

Får prøve igjen i morra eller noe :-),

Synes ikke dette forumet er brukbart heller!

Kan du prøve på ny på en av de to forumene om en liten stund? Skulle gjerne ha forklart noe...

Ingen som vet hva som er galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke jeg heller nå! :(

Får prøve igjen i morra eller noe :-),

Synes ikke dette forumet er brukbart heller!

Kan du prøve på ny på en av de to forumene om en liten stund? Skulle gjerne ha forklart noe...

Mail meg da, [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Caloni Makaroni

Ingen vits i å ta dette på åpent forum, kanskje? Om tråden skulle bli lang, så er det vel ikke like interessant tema for alle DOL'ere :)

Phanter laget tråd på meldinger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at forumet er nede, men orker ikke å regge meg på det andre... får bare vente... er på DOL imens..

Hehe, vi får lage noen skikkelig kosetråder her da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vet hva som er galt?

Hakke peiling! :(

Men det er utrolig irriterende, og akkurat når vi var inne i DEN intense diskusjonen, og jeg (E**i) rakk jo ikke å svare engang!

Men saken er den at jeg ikke har fjerna noe (som det nevnes på meldinger), så jeg aner ikke om det er en slags sensur som har tredd inn eller noe. Men jeg har ikke fjerna et eneste svar på meldinger (forandret kun mitt eget litt, en mulighet som alle har med sitt eget innlegg, og da står det jo notert under innlegget at det er endra også!).

Jaja, litt drama skal det alltid være! *svett*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vits i å ta dette på åpent forum, kanskje? Om tråden skulle bli lang, så er det vel ikke like interessant tema for alle DOL'ere :)

Phanter laget tråd på meldinger også.

Ok, du har selvfølgelig rett i det! (jumper over på meldinger!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakke peiling! :(

Men det er utrolig irriterende, og akkurat når vi var inne i DEN intense diskusjonen, og jeg (E**i) rakk jo ikke å svare engang!

Men saken er den at jeg ikke har fjerna noe (som det nevnes på meldinger), så jeg aner ikke om det er en slags sensur som har tredd inn eller noe. Men jeg har ikke fjerna et eneste svar på meldinger (forandret kun mitt eget litt, en mulighet som alle har med sitt eget innlegg, og da står det jo notert under innlegget at det er endra også!).

Jaja, litt drama skal det alltid være! *svett*

Jeg oppdaget det etterhvert.

SORRY, neanor gjorde meg oppmerksom på det. Gøy med litt baluba da ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saphira

Hakke peiling! :(

Men det er utrolig irriterende, og akkurat når vi var inne i DEN intense diskusjonen, og jeg (E**i) rakk jo ikke å svare engang!

Men saken er den at jeg ikke har fjerna noe (som det nevnes på meldinger), så jeg aner ikke om det er en slags sensur som har tredd inn eller noe. Men jeg har ikke fjerna et eneste svar på meldinger (forandret kun mitt eget litt, en mulighet som alle har med sitt eget innlegg, og da står det jo notert under innlegget at det er endra også!).

Jaja, litt drama skal det alltid være! *svett*

Iler over for å se om jeg kan bidra med noe *nikker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...