Gå til innhold

Hva blir middagen i dag


Dorthe

Anbefalte innlegg

Som vanlig er jeg lat, lettvint middagoppskrift til meg takk. Ikke pasta og suppe.

Har biff, paprika og sjampinjong men har ikke lyst til å steke det nå :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare legge alt i stekeovnen? aner ikke grader og sånt :) Så baker du et par poteter i mikroen?( Ca4min pr potet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare legge alt i stekeovnen? aner ikke grader og sånt :) Så baker du et par poteter i mikroen?( Ca4min pr potet)

Jeg kjøpte med meg hjem varme komper i dag. Det er enkelt og greit ei gang iblandt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte med meg hjem varme komper i dag. Det er enkelt og greit ei gang iblandt :)

Etter alle nanbrødinnleggene kjøpte jeg nanbrød i første butikk jeg var i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare legge alt i stekeovnen? aner ikke grader og sånt :) Så baker du et par poteter i mikroen?( Ca4min pr potet)

Men jeg vil ha biffen rød innvendig. Kjøkkenet mitt er helt reint og jeg orker ikke fett og smuss der akkurat nå :o(. Altså lat, gidder ikke rydde og vaske der inne etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter alle nanbrødinnleggene kjøpte jeg nanbrød i første butikk jeg var i ;)

Nanbrød er snadder!

En kveld laget jeg tullemiddag, med tzatziki (som bør være velkjent for eksfru greker), noen skiver birkebeinerskinke ristet sprø og gode i stekovnen, oliven, fetaost, rødløk, tomater og litt annet grønt. Med varme nanbrød til.

Lettvint og godt, og midt i blinken for meg som er mere glad i forretter, småretter og frokost enn store middager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nanbrød er snadder!

En kveld laget jeg tullemiddag, med tzatziki (som bør være velkjent for eksfru greker), noen skiver birkebeinerskinke ristet sprø og gode i stekovnen, oliven, fetaost, rødløk, tomater og litt annet grønt. Med varme nanbrød til.

Lettvint og godt, og midt i blinken for meg som er mere glad i forretter, småretter og frokost enn store middager.

Det hørtes godt ut. Jeg har ikke tzatziki og kan ikke lage heller for jeg har ikke agurk. Ellers så er jo det skikkelig kosemat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes godt ut. Jeg har ikke tzatziki og kan ikke lage heller for jeg har ikke agurk. Ellers så er jo det skikkelig kosemat

Det er kjempegodt til kylling, til løvstek av kylling eller okse og til grillmat. Jeg har kommet over en posevariant som skal blandes med agurk og matyoghurt, dvs. posen inneholder bare krydder/hvitløk. Det blir virkelig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempegodt til kylling, til løvstek av kylling eller okse og til grillmat. Jeg har kommet over en posevariant som skal blandes med agurk og matyoghurt, dvs. posen inneholder bare krydder/hvitløk. Det blir virkelig godt.

Det er kjempegodt til pasta i tomatsaus også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Her var det røkt kolje, kokte poteter og gulrøtter. I går hadde vi karbonader, bakt potet og broccoli.

Og nå ser jeg at det var i går du skreiv innlegget. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det røkt kolje, kokte poteter og gulrøtter. I går hadde vi karbonader, bakt potet og broccoli.

Og nå ser jeg at det var i går du skreiv innlegget. ;)

I dag har jeg spist sommerkoteletter og kålrabistappe. Nå eter katta resten :o). Alltid bra med middagstips ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...