Gå til innhold

Nytt antrekk


Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Mannen min har investert i ny arbeidsbukse - svart med oransje sømmer - og 18 lommer....

*smask*

Måtte bare si det ;-)

*mimrer om en spesiell episode på fjellet i går*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Ler* Bare pass deg - han har ikke kjøpt den for å bruke den som arbeidsbukse vet du, han skal sjekke damer! ;o) (bare se tråden om stripping på samliv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

*Ler* Bare pass deg - han har ikke kjøpt den for å bruke den som arbeidsbukse vet du, han skal sjekke damer! ;o) (bare se tråden om stripping på samliv)

Godt du sa fra før jeg gjorde det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

*Ler* Bare pass deg - han har ikke kjøpt den for å bruke den som arbeidsbukse vet du, han skal sjekke damer! ;o) (bare se tråden om stripping på samliv)

Å nei du - dette er ment som en ekstra piff i samlivet ;-)

Han sjekker MEG, skjønner du - trenger bare å sprade litt rundt i de nye buksene med DET blikket, så ligger jeg langflat!

Har nå ikke tenkt at han utgjør en fare for andre kvinnemennesker, men ut i fra den tråden din her for en stund siden, så er vi flere som liker skikkelige arbeidsmenn ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Godt du sa fra før jeg gjorde det ;)

Mja... Hvis han nå skulle finne på å droppe innom en strippebar, så kan han nå gjerne gå i de buksene :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1184781022' post='3643896]

*LOL*

Du husker tråden til Lillemus her for noen uker siden? ;-)

Buksa er rålekker!!!!! Og mannen likeså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du husker tråden til Lillemus her for noen uker siden? ;-)

Buksa er rålekker!!!!! Og mannen likeså!

Hvis tråden til Lillemus inneholdt noe om Felleskjøpet, så demrer det noe jah,,,... *lete* mulig jeg har gått glipp av noe...

Kos deg 'a! :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1184781696' post='3643902]

Hvis tråden til Lillemus inneholdt noe om Felleskjøpet, så demrer det noe jah,,,... *lete* mulig jeg har gått glipp av noe...

Kos deg 'a! :)))

Det var om Felleskjøpet ja! Mulig at det ikke var Lillemus som var trådstarter, men tråden utviklet seg i alle fall til en tråd om barske arbeidsfolk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Mja... Hvis han nå skulle finne på å droppe innom en strippebar, så kan han nå gjerne gå i de buksene :-D

*fnise*

Det er noe eget over barske menn i håndverker-bukser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei du - dette er ment som en ekstra piff i samlivet ;-)

Han sjekker MEG, skjønner du - trenger bare å sprade litt rundt i de nye buksene med DET blikket, så ligger jeg langflat!

Har nå ikke tenkt at han utgjør en fare for andre kvinnemennesker, men ut i fra den tråden din her for en stund siden, så er vi flere som liker skikkelige arbeidsmenn ;-)

Men Prust da - har ikke du heller skjønt det? Er du like naiv som meg? _Alle_ menn er ute etter å knulle alt og alle kvinner som skulle komme i deres vei - de kan ikke noe for det, de er bare sånn! De kloke hoder her inne på DOL sier nemlig at sånn er det, så da må vel bare vi naive som faktisk stoler på våre menn (gudbedre så dumme og lettlurte vi er du!) bare innse at vi nok blir lurt trill rundt! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1184781696' post='3643902]

Hvis tråden til Lillemus inneholdt noe om Felleskjøpet, så demrer det noe jah,,,... *lete* mulig jeg har gått glipp av noe...

Kos deg 'a! :)))

*Fnis* Tør jeg si hvor jeg nettopp kjøpte meg (rettelse: min kjære betalte den) en råfiin soft-shell-jakke? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Men Prust da - har ikke du heller skjønt det? Er du like naiv som meg? _Alle_ menn er ute etter å knulle alt og alle kvinner som skulle komme i deres vei - de kan ikke noe for det, de er bare sånn! De kloke hoder her inne på DOL sier nemlig at sånn er det, så da må vel bare vi naive som faktisk stoler på våre menn (gudbedre så dumme og lettlurte vi er du!) bare innse at vi nok blir lurt trill rundt! ;o)

*klokt hode*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Men Prust da - har ikke du heller skjønt det? Er du like naiv som meg? _Alle_ menn er ute etter å knulle alt og alle kvinner som skulle komme i deres vei - de kan ikke noe for det, de er bare sånn! De kloke hoder her inne på DOL sier nemlig at sånn er det, så da må vel bare vi naive som faktisk stoler på våre menn (gudbedre så dumme og lettlurte vi er du!) bare innse at vi nok blir lurt trill rundt! ;o)

Å - er det sånn de er skrudd sammen? Ja - jeg er vel litt naiv... ;-)

Leste tråden i går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Fnis* Tør jeg si hvor jeg nettopp kjøpte meg (rettelse: min kjære betalte den) en råfiin soft-shell-jakke? ;o)

Jaja - du er frelst av den grønne og gule butikken. *ler* Skikkelig gårds-fashion! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...