Gå til innhold

Livet er hardt


Gjest Learning to live

Anbefalte innlegg

Gjest Learning to live

Jeg blir bare mer og mer overasket over hvor vanskelig det er å leve...

Sitter å hører på "Nattønsket" eller hva det er. P1. Masse mennesker som har funnet lykken.

Mens jeg sitter her. Uten å få sove. Uten lyst til å sove, egentlig, i tillegg.

Jeg er rett og slett så utrolig lei av å være alene. Jeg har prøvd å finne en jente, noen med samme kjemi som meg, i flere år. Uten å lykkes som dere forstår.

Det er ganske idiotisk at jeg i min beste alder skal sitte å være ensom. Ikke ha det bra. Ikke gjøre det mennesket er best til, nemlig å vise omsorg og kjærlighet for hverandre.

Det mest begredelige er vel at jeg ikke har håp om bedring. Jeg føler meg rett og slett så mislykka som mann. Jeg tror ikke noen jente er i stand til å like meg.

Jeg kommer til å sitte der som 55-åring, uføretrygda, skitten og trøtt.

Pang, så tar jeg livet mitt.

Jaja, det var jo ingen mening med det livet, så det er ingenting å grine over.

Jeg mener ikke å virke provoserende eller noe altså... jeg er bare så lei av å være positiv hele tiden - det må man jo skal man lykkes her.

Men jeg har ikke fått noe lykke.

Det er dette jeg mener og tror på.

Ser virkelig ingen utvei... det er bare å lide seg gjennom, og holde ut.

Men jeg skjønner det egentlig ikke... ikke helt... hvem er det egentlig som ikke kan bli elsket? Det kan jo ikke være mange... bare de største jævlene...

Jeg trodde ikke jeg var slik, men... føler ikke at noen liker meg, så jeg må vel være litt opp i den gata...

Jeg har kanskje bare ett håp igjen... jeg vet ikke helt om det er et fullverdig håp, men... kanskje verdt å prøve... hva med å flytte fra bygdenorge... til en større by... er jo tross alt en god del mer "ungdom" der...

Jeg må det... hvem vet... kanskje alt forandres...

Syns egentlig det burde være rimelig. Jeg har lidd nok i livet. Når jeg sier det er jeg ærlig og, for det er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du høres ut som en skikkelig flott mann (velformulert og velreflektert), og klart det finnes en jente der ute som vil elske deg, det er bare om å gjøre å møte henne ! :-)

Jeg skjønner av det du skriver at mangel på partner tærer hardt på både selvtillit og selvfølelse, og jeg tror du først og fremst burde fokusere på å bygge deg opp igjen slik at du har det bra uansett, både i og utenfor eventuelle parforhold.

Det er også lettere for andre å ta kontakt med deg om du er positiv istedtfor negativ.

Liver er hardt til tider, helt enig, men det som trøster meg er at de gode øyeblikkene oppveier de tunge. (stort sett da...)

Tenk positivt !

Sender deg en virtuell klem. **knus**

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silver Fairy

Det første jeg leser her er selvmedlidenhet, og det er det ingen som finner attraktivt. Alle har vi vel tenkt sånn innimellom, når man sitter der ensom og alene. Men det er kun du som forandre din egen situasjon, jentene kommer ikke rennende på døra di. Å flytte på seg for å komme i et annet og større miljø kan kanskje være en idé, men sørg for at ikke nissen flytter med på lasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liker  lykkelige  single menn

Dette var et ærlig innlegg.

Du virke på en måte voksen og fornuftig,men veldig selvmedlidende.Dette kan være "farlig"for deg selv og virke veldig negativt på andre,spesielt damene:).

Jeg er en dame på 45 år og noe av det flotteste og mest sexy jeg kan tenke meg er en flott, single mann som virkelig trivest med å bo alene og som trivest med livet.Og han må ha glimt i øyet.Tror kanskje du har noe å lære der.

Selv har jeg bodd alene i fem år nå og har aldri hatt det bedre.Nyter hver dag og kunne ikke for alt i verden tenke meg å ha en samboer.I steden for å synnest synd på deg selv,så heller tenk på alle godene med å være singel og være selvstendig.

Er helt enig med deg i at det ser ut til at selv de verste menneskene finner seg en eller annen.Men det er nok egentlig ikke slik.Og det flest av de finner en eller annen fordi de ikke finnes kresne.Det er vel ikke sånn vi vil være?

Livet er ikke lett,går opp og ned for de fleste.

Men nå ønsker jeg deg alt godt og lykke til med livet videre,går nok bra skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Opp med hodet. Frem med smilet. Du er flink med ord, og flink å sette ord på vanskelige ting. Bruk dine evner og beskriv noe fint. Feks en bedre middag, en god film, en artig tur.

Meld deg på en aktivitet med utøvere av begge kjønn. Ikke stress med å få kjæreste. Bare vær deg selv.

Husk at positivt vesen er tiltrekkende. Så om været er dårlig og dere ikke rakk bussen- så si heller at nå er det bare 30 min til neste buss. Ikke at nå har bussen akkurat gått. :-)

Glasset er halvfullt- ikke halvtomt. Problem er ikke "problem" men en interessant utfordring.

Tror du har mye spennende framfor deg. mange- inkl undertegnede- liker menn som kan tenke og sette ord på ting.

:-)

Opp med hodet- og lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Learning to live

Opp med hodet. Frem med smilet. Du er flink med ord, og flink å sette ord på vanskelige ting. Bruk dine evner og beskriv noe fint. Feks en bedre middag, en god film, en artig tur.

Meld deg på en aktivitet med utøvere av begge kjønn. Ikke stress med å få kjæreste. Bare vær deg selv.

Husk at positivt vesen er tiltrekkende. Så om været er dårlig og dere ikke rakk bussen- så si heller at nå er det bare 30 min til neste buss. Ikke at nå har bussen akkurat gått. :-)

Glasset er halvfullt- ikke halvtomt. Problem er ikke "problem" men en interessant utfordring.

Tror du har mye spennende framfor deg. mange- inkl undertegnede- liker menn som kan tenke og sette ord på ting.

:-)

Opp med hodet- og lykke til.

Hei, takk for fint svar =)

Jeg er jo med på deg i at man ikke skal stresse med det der... da vil man ikke velge riktig, tror jeg...

Men jeg føler meg bare så ensom... savner nærhet og noen som legger armene sine rundt skuldrene mine...

Men lykkelig er man aldri hele tiden uansett. Så jeg vet ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Learning to live

Det første jeg leser her er selvmedlidenhet, og det er det ingen som finner attraktivt. Alle har vi vel tenkt sånn innimellom, når man sitter der ensom og alene. Men det er kun du som forandre din egen situasjon, jentene kommer ikke rennende på døra di. Å flytte på seg for å komme i et annet og større miljø kan kanskje være en idé, men sørg for at ikke nissen flytter med på lasset.

Nei, jeg får stenge ensomhet og tristhet inni meg, da får jeg sikkert noen jeg passer med, og da blir jeg så lykkelig atte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, kjente meg så veldig igjen i det du skrev! Det har så utrolig mye å si å ha noen å dele hverdagen med.

Vil derfor gi deg et helt annet tips enn de andre her: let på nettet!!!

Finnes veldig mange fine mennesker som har registrert seg på div datingsider på nettet. "Hei" på Dagbladet f.eks, der har du mulighet til å søke etter ei jente, samtidig så arrangeres det treff/fester som du kan delta på!

Ikke forvent at du skal lykkes på første forsøk, for meg tok det flere år før jeg traff blink! Legg inn bilde av deg selv, og vær ærlig på hvem du er. (Luk ut evt. selvmedlidenheter....ikke noe som fenger jenter...) Gå inn med åpent sinn, men likevel, ikke vær naiv!

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...