Gå til innhold

Tørr ikke sove


Gjest stian84

Anbefalte innlegg

Gjest stian84

hei, jeg tørr ikke sove, med en gang jeg sovner, kommer onde drømmer til meg, drømmer om små menn som kommer fra under senga, klebrer seg fast i meg og jeg får den ikke bort. våkner med at jeg hyler å skriker. kan du hjelpe meg? har ikke sovet på lenge nå. dette er ikke det eneste problemet jeg har, roper i søvnet også. er svett når jeg kommer til bevisthet etter at jeg våkner av mine egene hyl. går i søvne, har et problem. jeg er en gutt på 23år, har du noen tips om hva som feiler meg? jeg føler angst av å legge meg i ei seng der hvor det er åpen tunder den. håper du svrer raskt. er redd for å sovne, er redd for at den stygge lille ekle mannen skal henge seg fast i meg igjenn og at jeg skal våkne med et alvorlig hyl. samboeren min sier at jeg hyler sånn at hun skulle tru at jeg var vettskremt eller at det sto om livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...