Gå til innhold

Trist sommer


Gjest ventepågodot

Anbefalte innlegg

Gjest ventepågodot

Det er en trist sommer uten så mye kontakt. Jeg blir deprimert og lei meg. Redd.

Er det noen som har forslag til hvordan man kan trene på kontakt når behandleren har sommerferie?

Jeg prøve å stå i det. Men det er bare vondt. Ser ikke poenget med å bare ha det vondt. Hva er konstruktivt med det? Å vente. Hvordan blir jeg sterkere? Blir jeg sterkere av å klare å vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bipolar II-diagnose

Man blir i alle fall ikke sterkere av å isolere seg. Har du ingen du kan komme deg litt ut sammen med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ventepågodot

Man blir i alle fall ikke sterkere av å isolere seg. Har du ingen du kan komme deg litt ut sammen med?

De "voksenpersonene" jeg føler meg ganske "trygg" på er borte. Jeg blir redd av usikkerhet, da blir jeg den sterke.

Skal prøve å komme meg mer ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest liten løve

Hei :) De fleste, tror alle, kommuner har et dagsenter/aktivitetssenter for mennesker med psykiske lidelser. Kanskje det hadde vært en ide å prøve å oppsøke et slikt senter. Jeg er selv bruker av et dagsenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) De fleste, tror alle, kommuner har et dagsenter/aktivitetssenter for mennesker med psykiske lidelser. Kanskje det hadde vært en ide å prøve å oppsøke et slikt senter. Jeg er selv bruker av et dagsenter.

For meg er det viktig bare å se andre mennesker, ikke nødvendigvis snakke så mye med dem. Dagsenter kan være bra, fontenehus også, om det finnes i nærheten. Men av og til hjelper det å bare gå innom et bibliotek, lese litt aviser, lese litt tegneserie, bare se andre mennesker.

Men jeg har også nedtelling til behandlerne mine kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...