Gå til innhold

efexoren virker ikke lengre synes jeg...


Gjest Elvira36

Anbefalte innlegg

Gjest Elvira36

Hei. Er 36 år og kvinne, begynte med efexor i mars d.å. Den siste måneden synes jeg gradvis effekten har avtatt, de siste dagene har jeg vært forferdelig deprimert.. Får tanker som å rømme, forsvinne osv, men er ikke sucidal. Tar 150 mg. depot. Er dette normalt? Burde jeg øke dosen? Burde jeg prøve et annet merke? Legen min er på ferie. Er så sliten av å ha det sånn, har to små barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest livva

Hei.

Jeg bruker selv efexor depot tabletter, bruker 150 pluss 75 mg. har du 150 eller 75 mg tabletter?

Jeg vil tro at det vil gå greit å trappe opp med 75 mg, 150 mg er ikke så mye.

Men jeg vil råde deg til å ta kontakt med legekontoret hos legen din, eller ta kontakt med legevakten og forklare situasjonen din for de.

jeg har selv merket bedring med å trappe opp på efexoren, så håper du vil få hjelp.

Lykke til da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Jeg vil råde deg til å snakke med legen din. kansje er økning eller det å skifte til en annen antidepressiva en løsning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...