Gå til innhold

Facebook, jeg lurer på noe....


Gjest på jakt etter en hobby...

Anbefalte innlegg

Gjest på jakt etter en hobby...

Kan man ha "hemmelige venner" der, som ikke kommer opp under wiew friends? Når det står at du har 89 venner, kan du da egentlig ha mange fler, som du har som hemmelige venner?

Og en ting til, hva gjør man på profilen sin? Noen sier de kun er inne ett par minutter fordi det ikke har "skjedd noe på profilen"!! Betyr det at man ikke har fått meldinger da?

Er profilen lagt opp som en hjemmeside sånn ca? Slik at man skriver litt om seg og hva man driver med, familie, jobb og videre, sånn at alle som kommer inn på din profil ser dette?

Lurer på om jeg skal lage meg en profil, eller om jeg skal finne meg en annen hobby istedenfor... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lille Bethen

vennene dine ses nok. ikke hemmelige venner. man kan dog blokkere noen mennesker, og da vil ikke de se deg verken når de søker eller i andres vennelister.

har du sett at noen har 14 venner, men du bare ser 8 av de, så er det mest sannsynlig fordi du ikke har valgt "show all friends", men bare med et bestemt nettverk. eks norway.

ikke skjedd noe betyr vel gjerne at ingen har lagt deg til på vennelista, skrevet melding til deg, eller noe annet morsomt du vil se. ingenting vil vel si ingenting....

hjemmeside kan det godt brukes som, da du selv kan begrense adgangen til den. legg ikke ut mer informasjon eller bilder enn du syns enhver mann i gata kan få se. internett er internett, uansett begrensninger på adgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...