Gå til innhold

Tips til overraskelse for Mannen?


Gjest Persille

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Altså - vi bor 12 mil fra hverandre, og nå (for første gang) skal jeg være hos ham over en uke. Det blir spennende å se hvordan det blir når det er lenger enn en langhelg :)

Uansett, jeg kommer til ham før han kommer hjem fra jobb i morgen - og jeg vil at det skal være litt ekstra hyggelig.

Han får alltid middag, og mottagelsene tidligere har bestått av;

Naken, lekkert undertøy, sekretæren (en soleklar favoritt hos ham), kort kjole, pen kjole, og helt normal.

So; what to do now?

Det må forsåvidt ikke være antrekk, det kan være handling også.

Tidligere har jeg forberedt massasje, bad med olje & lys (dobbelt badekar), middag (det får han hver dag uansett) - ellers lite annerledes enn det vanlige som stor sett består av å ha sex første og beste sted når vi endelig treffes, det være seg sofa, kjøkkenbenk, gulvet i gangen - whatever...

Forslag? Alle antrekk, handlinger, leker eller hva som helst mottas med takk :)

Eneste betingelsen er at det ikke føles teit - rollespill med dialog har jeg f.eks ikke så mye til overs for. En setting er greit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må jeg tenke på det som i alle fall for meg var tidenes mest uforglemelige innlegg her på DOL. Om hun som tok i mot mannen sin med en sti av roser fra gangen, der hun selv lå naken. Så bar det i vei med en solid treretters, anført av rekesmørbrød til forrett, kjøttkaker med ertestuing, poteter og stuede (!) tyttebær til hovedrett og desserten kan jeg ikke huske.

Det var simpelthen ubetalelig.

Og viste seg seinere å være bare tull, men pytt.

Jeg ler fortsatt ved tanken på kona liggende naken i gangen, blant rosenblader, mens ertestuingen putrer på komfyren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Nå må jeg tenke på det som i alle fall for meg var tidenes mest uforglemelige innlegg her på DOL. Om hun som tok i mot mannen sin med en sti av roser fra gangen, der hun selv lå naken. Så bar det i vei med en solid treretters, anført av rekesmørbrød til forrett, kjøttkaker med ertestuing, poteter og stuede (!) tyttebær til hovedrett og desserten kan jeg ikke huske.

Det var simpelthen ubetalelig.

Og viste seg seinere å være bare tull, men pytt.

Jeg ler fortsatt ved tanken på kona liggende naken i gangen, blant rosenblader, mens ertestuingen putrer på komfyren.

Heh, jeg tenkte på det da jeg skrev det - og håpet dere ikke ville forveksle oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Nå må jeg tenke på det som i alle fall for meg var tidenes mest uforglemelige innlegg her på DOL. Om hun som tok i mot mannen sin med en sti av roser fra gangen, der hun selv lå naken. Så bar det i vei med en solid treretters, anført av rekesmørbrød til forrett, kjøttkaker med ertestuing, poteter og stuede (!) tyttebær til hovedrett og desserten kan jeg ikke huske.

Det var simpelthen ubetalelig.

Og viste seg seinere å være bare tull, men pytt.

Jeg ler fortsatt ved tanken på kona liggende naken i gangen, blant rosenblader, mens ertestuingen putrer på komfyren.

Var det ikke noe med en persillekvast i kjeften også? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke noe med en persillekvast i kjeften også? :D

Gud hjelpe, det var det visst også, ja. Var det ikke hun med pipa/pepa som skrev det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Gud hjelpe, det var det visst også, ja. Var det ikke hun med pipa/pepa som skrev det?

Hehe, tror det, ja. Jeg lo så jeg grein. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heh, jeg tenkte på det da jeg skrev det - og håpet dere ikke ville forveksle oss :)

* Flirer fortsatt*

Du kan jo legge et brev i saklig vinduskonvolutt til ham i gangen, fra en oppdiktet fjøsinspektør som ber ham sjekke et eller annet i fjøset med en gang, og hva venter ham der - i fjøset? Persille som henger over en bås og roper at hun vil tas bakfra. Hardt.

(Nå vet jo ikke jeg om han har fjøs, men jeg er litt sånn a la Vålerenga som mener at alt og alle utenfor Oslo er bønder. Evt. fiskere hvis de bor ved kysten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

* Flirer fortsatt*

Du kan jo legge et brev i saklig vinduskonvolutt til ham i gangen, fra en oppdiktet fjøsinspektør som ber ham sjekke et eller annet i fjøset med en gang, og hva venter ham der - i fjøset? Persille som henger over en bås og roper at hun vil tas bakfra. Hardt.

(Nå vet jo ikke jeg om han har fjøs, men jeg er litt sånn a la Vålerenga som mener at alt og alle utenfor Oslo er bønder. Evt. fiskere hvis de bor ved kysten).

*Gapskratter*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, tror det, ja. Jeg lo så jeg grein. :D

Jeg så liksom for meg den bastante middagen som romsterte i magen til den stakkars mannen mens de kopulerte, for ikke å snakke om den nakne kona liggende i gangen. Tenk om han snublet over henne, eller trodde hun hadde brukket lårhalsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg tenke på det som i alle fall for meg var tidenes mest uforglemelige innlegg her på DOL. Om hun som tok i mot mannen sin med en sti av roser fra gangen, der hun selv lå naken. Så bar det i vei med en solid treretters, anført av rekesmørbrød til forrett, kjøttkaker med ertestuing, poteter og stuede (!) tyttebær til hovedrett og desserten kan jeg ikke huske.

Det var simpelthen ubetalelig.

Og viste seg seinere å være bare tull, men pytt.

Jeg ler fortsatt ved tanken på kona liggende naken i gangen, blant rosenblader, mens ertestuingen putrer på komfyren.

Roser? Nei nei! Det var _grønt_... Var det ikke nelliker tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg så liksom for meg den bastante middagen som romsterte i magen til den stakkars mannen mens de kopulerte, for ikke å snakke om den nakne kona liggende i gangen. Tenk om han snublet over henne, eller trodde hun hadde brukket lårhalsen.

Men de fikk i det minste litt fyrstekake til kaffen etter shagginga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Flirer fortsatt*

Du kan jo legge et brev i saklig vinduskonvolutt til ham i gangen, fra en oppdiktet fjøsinspektør som ber ham sjekke et eller annet i fjøset med en gang, og hva venter ham der - i fjøset? Persille som henger over en bås og roper at hun vil tas bakfra. Hardt.

(Nå vet jo ikke jeg om han har fjøs, men jeg er litt sånn a la Vålerenga som mener at alt og alle utenfor Oslo er bønder. Evt. fiskere hvis de bor ved kysten).

*Fnis* Synes det var en kjempeide jeg! *Noterer seg bak øret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men de fikk i det minste litt fyrstekake til kaffen etter shagginga.

Haha, og hva slags koppper brukte de? Juleservise?

Med fløtemugge og sukkerkopp, og klype til sukkerbitene.

Og brodert duk? Korssting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men de fikk i det minste litt fyrstekake til kaffen etter shagginga.

''Men de fikk i det minste litt fyrstekake til kaffen etter shagginga.''

Var det derfor min kjære insisterte på at han skulle lage fyrstekake til jul?! Men tok jeg hintet? Nada. *Klaske panne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Haha, og hva slags koppper brukte de? Juleservise?

Med fløtemugge og sukkerkopp, og klype til sukkerbitene.

Og brodert duk? Korssting?

Juleservice er til jul, må vite! Men de brukte kanskje søndagskoppene? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

''Men de fikk i det minste litt fyrstekake til kaffen etter shagginga.''

Var det derfor min kjære insisterte på at han skulle lage fyrstekake til jul?! Men tok jeg hintet? Nada. *Klaske panne*

Fjerne Lillemus!

Men jeg trodde ikke han var SÅ oppi åra??? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juleservice er til jul, må vite! Men de brukte kanskje søndagskoppene? ;)

*Kremt*

Service og servise er to forskjellige ting.

Men hun ga ham nok skikkelig service også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerne Lillemus!

Men jeg trodde ikke han var SÅ oppi åra??? ;)

Han elsker fyrstekake og lager gjerne både syltetøy og spekepølse selv. :o) Og når jeg vil ha mer utav ham i sengen stønner han bare og sier:"Jeg orker ikke mer! Bare vent til du fyller 40 selv!" ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

* Flirer fortsatt*

Du kan jo legge et brev i saklig vinduskonvolutt til ham i gangen, fra en oppdiktet fjøsinspektør som ber ham sjekke et eller annet i fjøset med en gang, og hva venter ham der - i fjøset? Persille som henger over en bås og roper at hun vil tas bakfra. Hardt.

(Nå vet jo ikke jeg om han har fjøs, men jeg er litt sånn a la Vålerenga som mener at alt og alle utenfor Oslo er bønder. Evt. fiskere hvis de bor ved kysten).

Jeg er egentlig enig med deg - men har måttet krype til korset og innse at det kanskje ikke er sånn :(

Fordelen er at hans nærmeste nabo er en kaffebar da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

*Kremt*

Service og servise er to forskjellige ting.

Men hun ga ham nok skikkelig service også.

For skylden pår at jeg akkurat har kommet hjem fra den Englands ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...