Gå til innhold

eggløsning!???


Gjest Skikkelig forvirret

Anbefalte innlegg

Gjest Skikkelig forvirret

Hei jente på 25 år her.. prøver å bli gravid men har en skikkelig uregelmessig mens. prøver å finne ut korti eggløsningen kan ver. sist mens var 7 mai og kom ikkje før 8 juli igjen. har kjøpt eggløsnings tester men har ikkje ide på kor tid eg skal prøve me di.Er 5 stk. virker så lett når du leser om regelmessig mens.. men når det ikkje er det? min siste mens før det gjekk det 3mnd. er aldri regelmessig. har 1 barn fra før. "lettere forvirret"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du som er skikkelig forvirret!

Har du oppsøkt lege pga din uregelmessige mens?

Det anbefaler jeg deg å gjøre for det er greit å prøve finne grunnen til dette i første omgang.

Da kan du jo samtidig fortelle at du prøver å bli gravid så vil de nok prøve å hjelpe.

Din eggløsning var 14 dager før siste mens.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...