Gjest bunad i en fei 0 0 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Skal i bryllup om 1,5 uke. Hadde lyst på bunad, men slo det fra meg fordi jeg ikke kunne få tak i noen i tide, Men nå har jeg plutselig en på hånden, som kan passe ganske bra, men uten sølv. *kremt* Er det mulig å få tak i sølv til vest telemarkbunad i oslo-området i løpet av to dager?? Er ikke noen vits i å haste-kjøpe denne hvis jeg ikke får den komplett slik at jeg kan bruke den i tide, da ser jeg heller an litt og tenker meg litt mer om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thuva1365380402 1 446 0 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg regner med at du får tak i dette på Heimen (tror det heter det) hvor de selger alle typer bunader. Dette ligger rett ved Grensen/Pilestredet ikke langt fra Hotel Bristol. Hør med de ihvertfall. Tror helt sikkert du får tak i det der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Persille 0 0 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Om du ikke får alt på ett sted får du vel litt her og litt der vil jeg tro - slik at du får komplettert hele. Heimen kan sikkert hjelpe deg slik thuva skriver. Lykke til 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 273 5 152 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ring noen gullsmeder og spør? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bunad i en fei 0 0 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg regner med at du får tak i dette på Heimen (tror det heter det) hvor de selger alle typer bunader. Dette ligger rett ved Grensen/Pilestredet ikke langt fra Hotel Bristol. Hør med de ihvertfall. Tror helt sikkert du får tak i det der. takk og takk, på hjemmesiden deres ser det ut til at de har ferdig sølv inne! tar en tur innom i dag :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøffgakkmøbææ 260 0 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 ja, det vil jeg absolutt tro. husfliden og gullsmeder pleier vel å ha fast sortiment? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.