Gå til innhold

Enda større krise (oppdatering) :-(

Mary Poppins
 Del

Anbefalte innlegg

Mary Poppins

Fikk nå en kamerat til å se på det og nå ser det ut som dette med ripene bare er en brøkdel av skaden. Hele fronten har nemlig forflyttet seg slik at lyktene på en måte ikke sitter slik de skal, altså jeg får en finger inn mellom lyktene og fronten. Tydelig at bilen har fått seg et større trøkk en først antatt. Kameraten min mente dog at det sansynligvis var bare å ta av og klikke det riktig på igjen, fordi alt er laget med klips (tror jeg han sa), nå for tiden. I tillegg er skiltet litt ødelagt så jeg må få nytt skilt. Men det er sikkert enda mer omfattende enn som så... :-(

Skal til verkstedet imrg og be på mine knær om at de kan få fikset det før onsdag, men da trenger jeg vel et mirakel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babette

Du må nok krype til korset og bekjenne. Han kan jo ikke akkurat drepe deg.

Og du kan jo redigere historien bittelitt, slik at han blir glad for at DU er like hel. Eller hvis han er dyreelsker, kan det jo hende at du måtte gjøre en nødmanøver for å unngå å kjøre på en....due? Hund? Parkeringsvakt? Rådyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Bor du i nærheten av Oslo? Jeg og venninna mi er meget synkroniserte på når vi kræsjer bilene våre, og har en bilmann som får oss galant ut av de kjipeste kriser. Billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frosken

Hvis jeg hadde vært faren din, så hadde jeg blitt mye mer sur om du evt. forsøkte å skjule skaden (eller få den fikset litt lettvint). Faren din trenger å vite hva som har skjedd, blant annet dersom han senere skal selge bilen.

Såfremt du ikke har tyvlånt bilen, så vet jo alle som låner bort bil at ting skal skje.Tilby deg å betale for skaden osv , men jeg synes ikke du skal igangsette reparasjoner uten at faren din har godkjent både fremgangsmåte og valg av verksted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jubalong70

Jeg synes du skal fortelle det til faren din, jeg. Det er stor sjanse for at han finner ut at noe har skjedd med bilen likevel. Bilopprettere etc. kan se at biler har blitt reparert selv om vi ikke klarer å se noe.

Tror du ikke han foretrekker å høre det fra deg, enn å få vite det etter at bilen har vært på verksted en eller annen gang senere?

Alle vet at ting kan skje med en bil. Alle gjør feil - også faren din :)

Du får ringe et bilverksted (helst merkeverksted), eller en flink biloppretter og få det fikset skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Hvis jeg hadde vært faren din, så hadde jeg blitt mye mer sur om du evt. forsøkte å skjule skaden (eller få den fikset litt lettvint). Faren din trenger å vite hva som har skjedd, blant annet dersom han senere skal selge bilen.

Såfremt du ikke har tyvlånt bilen, så vet jo alle som låner bort bil at ting skal skje.Tilby deg å betale for skaden osv , men jeg synes ikke du skal igangsette reparasjoner uten at faren din har godkjent både fremgangsmåte og valg av verksted.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bookworm

Du er nødt til å fortelle dette til faren din!! Med denne type bil som kanskje skal selges på et senere tidspunkt, vil prisen faren din kan få for bilen synke med flere titalls tusen pga skader... (spesielt skjevstillinger i karosseriet). Du kan IKKE ta en lettvindt reparasjon av dette og håpe at faren din ikke merker noe. Han vil da selge bilen i god tro, for så å bli tatt for en "svindler" fordi det er skader der som han tross alt ikke vet om!

Gjør det rette her, og bekjenn dine "synder" til ham, det er til det beste for dere begge!!

Hilsen ei som er gift med en Mercedes-entusiast:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

• Opprett ny...