Lillemus 80 273 5 151 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg har tydeligvis strukket en muskel i den ene skinka, muligens da jeg var ute og løp i kveld. Det er vondt øverst på skinka liksom. Hva kan jeg gjøre for å prøve å få den i orden igjen? Noen tøyeøvelser eller noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette 13 284 256 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Siden jeg er treneren din, blir jeg nødt til å svare. Jeg synes i utgangspunktet ikke du skal gjøre noe som helst. Eller kanskje ta et varmt bad og massere forsiktig. Ikke tøy ut kalde muskler, det kan gjøre vondt verre. Og jeg vil tippe det går greit over av seg selv. Er du flink til å tøye ut etter turen? Legger, lår, seteparti? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 273 5 151 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 Siden jeg er treneren din, blir jeg nødt til å svare. Jeg synes i utgangspunktet ikke du skal gjøre noe som helst. Eller kanskje ta et varmt bad og massere forsiktig. Ikke tøy ut kalde muskler, det kan gjøre vondt verre. Og jeg vil tippe det går greit over av seg selv. Er du flink til å tøye ut etter turen? Legger, lår, seteparti? Jeg tøyer legger og lår ja, hvordan tøyer jeg rumpa?! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette 13 284 256 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg tøyer legger og lår ja, hvordan tøyer jeg rumpa?! Det er nok flere måter å gjøre det på, her er en (det er litt vanskelig å forklare). Sett deg ned, på en stol eller trapp eller lignende.Så tar du tak rundt ankelen og leggen på det ene beinet, med begge hender, samtidig som du bøyer det helt. Og press ankelen inn mot rumpa og samtidig oppover. Foten skal være oppå stolens sete, men litt løftet opp over det. Da kjenner du at det tar skikkelig i rumpemusklene. Gjør det samme på det andre beinet. Og man skal alltid holde stilling i ca. et halvt minutt når man tøyer ut. Gjør det to ganger med hvert bein. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silver Fairy 0 0 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg tøyer legger og lår ja, hvordan tøyer jeg rumpa?! Sitt på gulvet med beina rett frem. Kryss høyre ben over venstre, med kneet bøyd. Press kneet mot venstre. Da skal du kjenne det strekker i setemuskelen. Sitt rett i ryggen for å få skikkelig strekk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus 80 273 5 151 Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Sitt på gulvet med beina rett frem. Kryss høyre ben over venstre, med kneet bøyd. Press kneet mot venstre. Da skal du kjenne det strekker i setemuskelen. Sitt rett i ryggen for å få skikkelig strekk. Det pleier jeg jo å gjøre! ) Da pleier jeg altså å strekke skinka også. *Hehe* Den er forøvrig helt fin i dag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.