Gå til innhold

Hypnose


Gjest Jordbærpiken

Anbefalte innlegg

Gjest Jordbærpiken

Imorgen skal jeg bli hypnotisert igjen. Røykeslutt. Har nå skrevet brev til røyken, som jeg fikk beskjed om.

Finner ingen indre motivasjon, leter etter støvfnugg. Men her er bare en ting å gjøre; utholdenhet. Urk. Trodde aldri jeg skulle si det igjen. Jaja. Klarer jeg å slutte å røyke i sommer, ja da har jeg virkelig utnyttet ferien maks tror jeg....

Røyken og internett. Er blitt hemmende for meg. Men aaaa så vanskelig å fri seg fra! Hvordan skal jeg klare det? De er blitt "unnskyldninger" for å la være å ta tak i ting, livet generelt. Hekta. Avhengig. Ja. Får be ham bake det inn, at jeg ikke skal sitte så mye på nett kanskje?

Hypnose var digg, jeg ble sååå avslappet :-) Anbefales. Nesten som meditasjon.

Ja, det var min lille nattahilsen :) Sov godt alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...