Gå til innhold

Nok en oppdatering - vært på verkstedet


Mary Poppins

Anbefalte innlegg

Mary Poppins

Ja nå har jeg vært på mercedes verkstedet (Bertel&Steen).

Enten så klarer de å rette opp dette og det vil koste rundt 2000kr, eller så klarer de det ikke og da må jeg ha ny støtfanger, og det vil koste meg rundt 40000kr. De skulle ringe meg senere og si hva det blir til. Jeg er vannvittig nervøs, dersom det blir sistnevnte så må jeg såklart involvere pappa, det er vel forsåvidt han som må betale det også. Blir det 2000kr er jeg verdens lykkeligste person! Men så flaks har jeg nok desverre ikke :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest oj oj ojsann

Mener du at en støtdemper koster 38.000,-? Det høres da utrolig mye ut.

Når du ser på prisen på bilen er det forståelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Tenker du å ikke si noe til faren din om dette hvis du slipper unna med 2000 kr?

Tenker bare på at neste gang han skal på verkstedet så har de denne saken på datan og kanskje han får "nyss" i at bilen har vært inne?

Stakkars deg, lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når du ser på prisen på bilen er det forståelig.

Ja, det er nok langt rimeligere biler jeg har kjøpt støtdempere til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper støtfangeren ikke er skadet.Synes du har vært fornuftig som har vært på merkeverksted og ikke tatt noen form for risiko. Men jeg gjentar i min mest moraliserende tone at du er nødt til å fortelle faren din om dette...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at en støtdemper koster 38.000,-? Det høres da utrolig mye ut.

Dette var vel støtfanger - sikkert hellakkert og gullforgyldt - ikke støtdemper, nei ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...