Gå til innhold

T-skjorte for idioter


petter smart

Anbefalte innlegg

petter smart

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=153008

Er det små barn vi snakker om her eller? Tror de at de lurer politiet med slike t-skjorter? Det er ikke politiet som dør i en evt. ulykke. Det går ikke ut over noen andre enn idioten og evt dennes nærmeste.

Jeg har aldri klart å forstå hvorfor noen ikke bruker bilbelte. Det tar maks 2 sekunder å få på og merkes knapt når man kjører. Det er vitenskaplig bevist (samt meget logisk) at bilbelte redder liv, hvorfor prøver da folk å lure seg unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, skjorta er jo rett og slett for de som er så dumme at de tror at man skal ha beltet på i tilfelle purken kommer....

Og det sier jo det meste mener jeg

Når ungene ser ut til å ha glemt beltets formål, pleier jeg å ta en litt hard oppbremsing, så husker de det veldig godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baldriana

Idioter finnes overalt. Der ble noen flere plusset til på listen.

Hvor dum går det egentlig an å bli???

Snakk om å lure seg selv!!!

1301,- spart, men hva skal han med dem om kirkegården blir neste "holdeplass"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Etter mitt regnestykke har jeg til nå spart 1301 kroner.»

Penger han ikke hadde måtte betale hvis han hadde bilbeltet på.

Leste at t-skjorta kosta 199kr, mens å ta på bilbelte ikke koster noen ting, så han har vel egentlig tapt 199kr da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo!? Noe så idiotisk!;-( Og for et krystallklart signal å gi sine barn, f.eks.!? "Vi trenger ikke bilbelte vi, for vi har t-skjorter!" Stønn.,.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

«Etter mitt regnestykke har jeg til nå spart 1301 kroner.»

Penger han ikke hadde måtte betale hvis han hadde bilbeltet på.

Leste at t-skjorta kosta 199kr, mens å ta på bilbelte ikke koster noen ting, så han har vel egentlig tapt 199kr da.

Meget godt poeng.

Regnestykket hans hadde vært logisk dersom det hadde noen verdi å kjøre uten bilbelte. En sparer verken tid eller noe annet på å kjøre uten bilbelte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Hallo!? Noe så idiotisk!;-( Og for et krystallklart signal å gi sine barn, f.eks.!? "Vi trenger ikke bilbelte vi, for vi har t-skjorter!" Stønn.,.....

En får inderlig håpe at slike idioter ikke reproduserer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Etter mitt regnestykke har jeg til nå spart 1301 kroner.»

Penger han ikke hadde måtte betale hvis han hadde bilbeltet på.

Leste at t-skjorta kosta 199kr, mens å ta på bilbelte ikke koster noen ting, så han har vel egentlig tapt 199kr da.

Det er ikke lommer i likskjorta så de kronene er ikke noe å snakke om uansett...

Makan til idioti som denne t-skjorta! Jeg kommer til å se på de evt. skulle treffe med en slik som tidenes største tomskaller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er like idiotisk å selge, kjøpe og bruke disse T-skjortene.

Selv bruker jeg alltid bilbelte når jeg kjører. Det eneste unntaket må være et par ganger når jeg har sittet på med noen et kort stykke (f.eks. hjem fra jobb), og jeg ikke finner ut av mekanismen før vi er framme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hidi, the scorpion

Helt enig med deg! Det må jo være en underlig form for dødsønske...

Når jeg sitter i en bil, så kjører ikke bilen èn meter, før alle har på bilbelte.

Taxisjåfører sier at de ikke er påtvunget å bruke belte, men de er når jeg kjører med dem! He, he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liza i London

Helt enig med deg! Det må jo være en underlig form for dødsønske...

Når jeg sitter i en bil, så kjører ikke bilen èn meter, før alle har på bilbelte.

Taxisjåfører sier at de ikke er påtvunget å bruke belte, men de er når jeg kjører med dem! He, he

Mine biler starter ikke...hmmm...av en eller annen grunn :-)...foer alle bilbelter er festet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine biler starter ikke...hmmm...av en eller annen grunn :-)...foer alle bilbelter er festet

Det er fordi dine biler vet noe om hva du av og til finner på bak rattet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herligheten... Finnes det virkelig fortsatt folk som ikke tror på bilbeltets virkning eller tenker "det skje ikke meg"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg! Det må jo være en underlig form for dødsønske...

Når jeg sitter i en bil, så kjører ikke bilen èn meter, før alle har på bilbelte.

Taxisjåfører sier at de ikke er påtvunget å bruke belte, men de er når jeg kjører med dem! He, he

Hvis taxisjåfører har sagt til deg at de ikke må bruke belte, lyver de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Rystet! Utrolig! Er det noen som er så dum at de kjøper og bruker slik skjorte for å slippe bilbelte????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...