Gå til innhold

Har jeg blitt smittet?


Gjest Metteliten

Anbefalte innlegg

Gjest Metteliten

Hei. jeg har en samboer som har fått Herpes 2. Samboeren sier det er et resultet ev samleie med en for ti år siden. Kan dette virkelig være riktig? Kan jeg ha blitt smittet og er dette steriliserende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest klarasin

Ja det kan stemme godt. Har du først fått herpes blir du aldri kvitt det. Viruset ligger i kroppen og kan vise seg med få eller mange utbrudd. Alt ettersom, noen er lite plaget, andre mye. Du blir ikke steril av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest klarasin

Ja det kan stemme godt. Har du først fått herpes blir du aldri kvitt det. Viruset ligger i kroppen og kan vise seg med få eller mange utbrudd. Alt ettersom, noen er lite plaget, andre mye. Du blir ikke steril av dette.

Du ville ha merket om du var blitt smittet. Herpes er små sår som først viser seg som små blemmer. De svir og kan gjøre vondt når det er utbrudd. Viktig at du og samboeren din beskytter dere godt under slike utbrudd. har samboeren din hatt utbrudd når dere har hatt samleie, kan du ha blitt smittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man fått herpes, blir man ikke kvitt det, så det han sier kan godt stemme. Du kan blir smittet hvis han har utbrudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...