tiri Skrevet 25. mai 2001 Del Skrevet 25. mai 2001 Hei! Jeg er ei jente på 24 år, som har hatt spiseforstyrrelser siden jeg var 17. Nå er jeg faktisk VELDIG frisk, for første gang etter jeg begynte å slanke meg.( DET GÅR AN!!!). Kroppen min har nok dessverre fått en kraftig trøkk av dette. Jeg klarer bla ikke å få menstruasjonen tilbake.Jeg har stadig for lavt østrogen . Har kroppen min rett og slett kommet i overgangsalderen? Eller er det håp for at dette kan bedre seg igjen? Hadde normal mens fra jeg var 12- 17.Ønsker sterkt å kunne få barn...En annen ting er behåring. Jeg har vært for tynn i årevis, og har fått den velkjente dunbehåringen - OVERALT! Har normal vekt nå, har hatt det i 7- 8 mnd. Kroppen har også fått "helt ro" i ett halv år..Jeg spiser sunt, næringsrikt og nok- og er lykkelig med det! Vil dunbehåringen fortsette nå som jeg friskner til? Vil det avta- og kan hårene forsvinne igjen? Føler meg fæl med disse hårene overalt. Det er HERLIG å kunne spise normalt igjen- trodde ikke det var mulig. Men er veldig bekymret for ettervirkninger... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/28112-angsenvirkninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient Skrevet 27. mai 2001 Del Skrevet 27. mai 2001 Kjære tiri For det første er det veldig hyggelig at du deler alt det positive med andre på forum. Hva angår dine senvirkninger er det litt vanskelig å gi det et konkret svar, men det er veldig viktig at du har din gynekolog som virkelig nå følger din utvikling. Når det gjelder din hårvekst kan det enda ta litt tid. Du sier du har hatt "normalvekt" i 7-8 måneder og rent metabolsk kan du ennå være i ubalanse. Jeg tror den økte behåringen er reversibel. Når det gjelder din menstruasjonssyklus vil jeg anbefale deg å sørge for en skikkelig utredning av en gynekolog som kan følge deg videre alik at den forhåpentligvis normaliseres. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/28112-angsenvirkninger/#findComment-114267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.