Gjest beib1 0 0 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 etter og ha prøvd og holde meg på beina så gikk det til helvete så det small... har begynnt på fontex igjen,men ting tar tid så jeg prøver og overleve nå til den begynner og hjelpe.... er helt skummelt så destruktiv jeg er blitt,får ikke sove om natten og nå etter at min sønn dro til faren sin så har tankene tatt helt av.. jeg griner og griner og vil bare dø. orker ikke mer,orker ikke snakke med noen,er bare så forbanna sliten og oppgitt og lei meg.. skulle ønske noen kunne skutt meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevermind_PL 0 0 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 har få råd,vil bare håpe det ordner seg!Lykke til:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 0 0 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Vet ikke hva jeg skal råde deg til. Meg har det hjulpet å ta tak i det som er positivt.Men jeg vet jo ikke om det vil hjelpe deg.. Det har skjedd deg mye vondt. Samlivsbrudd feks er ikke bare bare, og særlig ikke slike "avhengighetsforhold" som kansje både du og jeg har vært i. Det er ikke rart man havner i kjellern. Meg har det hjulpet å tenke, at nå skal jeg bygge meg opp, og skaffe meg et nytt og verdig liv. Iallefall gjøre det jeg kan for det! Det har også fått vonde tanker vekk. Kansje vil ikke dette hjelpe deg. Men jeg håper du får det bedre med tiden. Klem.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.