Gå til innhold

hantikker


Gjest i matsøppel?

Anbefalte innlegg

Gjest i matsøppel?

Dør de når de tas av?

Jeg må av og til ta av på katten, og så lurer jeg på hvor jeg skal hive de etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det det som vi på Østlandet kaller flått? Jeg hadde kasta dem i do og skylt ned med det samme. Ikke sikker på om de dør bare fordi du kaster dem i søpla, uha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest i matsøppel?

Er det det som vi på Østlandet kaller flått? Jeg hadde kasta dem i do og skylt ned med det samme. Ikke sikker på om de dør bare fordi du kaster dem i søpla, uha.

Ja, det er flått.

De er så ekle og ta av, men samboeren vil ikke gjøre det så da må jeg. :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er flått.

De er så ekle og ta av, men samboeren vil ikke gjøre det så da må jeg. :-S

Jeg har ikke dyr, men barn. Jeg kjøpte flåttpinsett på apoteket. Det gjor det lettere, og du slipper å ta i dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest i matsøppel?

Jeg har ikke dyr, men barn. Jeg kjøpte flåttpinsett på apoteket. Det gjor det lettere, og du slipper å ta i dem!

Jeg har en egen pinsett til dette, men det er nå ekkelt alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tatt sjansen. Mos dem skikkelig eller skyll dem ned i do. Er det dyr det er snakk om er flåtthalsbånd veldig effektivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...