Gå til innhold

Første mens etter spontanabort - langvarig!


Gjest trenger raskt svar!

Anbefalte innlegg

Gjest trenger raskt svar!

jeg har omsider fått min første mens etter en spontanabort jeg hadde i slutten av april.

Mensen kom etter flere uker, tror det var 7-8.

Det begynte med ekstremt sparsommelig blødning i 7 dager, nok til ett truseinnlegg pr dag. På den 7 dagen var det som en "propp" løsnet, da fosset det - har aldri blødd så mye.

Jeg blør fortsatt - har nå blødd i hele 14 dager, og er nokså lei. Det ser ut til å minke noe, men blødningen er frisk.

Har fått Pergotime av min gynekolog - som jeg skulle ta på 5 syklusdag. Siden jeg regnet de første 7 dagene som spotting, var min 5 syklusdag på tirsdag. Jeg har altså nå tatt to pergo-tabletter.

Det bekymrer meg at jeg blør så mye fortsatt. Ringte gynekologen som nå hadde ferie, men snakket med sekretæren der, som sa jeg kunne få noen tabletter som stoppet blødningen...Men hva heter disse tablettene (har glemt det, og jeg måtte få det gjennom legen min) - og er de farlige å ta sammen med pergo'n?

Hvorfor blør jeg så mye?? Er dette normalt?

Håper på raskt svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest trenger raskt svar

Om du ennå blør så mye, skjønner jeg ikke hvorfor du har begynt med Pergo?

Fikk beskjed om å begynne under mensen---5 dag. Derfor begynte jeg med pergo. Regnet jo med at blødningen ville stoppe etter ca 7 dager, da - slik min normale mens gjør. Var det så rart i grunnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok cyklokapron du mener. De hindrer at koagler i blodet løses opp slik at blødningen ikke blir så kraftig.

Du må resept på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trenger raskt svar

Det er nok cyklokapron du mener. De hindrer at koagler i blodet løses opp slik at blødningen ikke blir så kraftig.

Du må resept på dem.

Stemmer! :) Takk skal du ha! Men nå har blødningen gitt seg av seg selv...nesten. Ørlite nå, så da gir det seg vel i løpet av et par dager. Puh! SÅ slitsomt og kjedelig med så lang mens...sukk...Takk for for svar da, det var absolutt den tabletten jeg mente, ja.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...