Gjest batteri 0 0 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 jeg har ikke hatt ferie denne sommeren og har lyst å dra en plass med kjæresten, en helgetur i aug/september..forslag til hvor vi kan dra? vi er 21 år og liker å feste litt og oppleve morsomme og koselige ting sammen, trives i hverandres selskap..men jeg er usikker på storbyene rundt om i europa...hvor er det billig og bra, og samtidig gøy å reise? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest et par forslag 0 0 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Praha, Ibiza, Barcelona. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko 1 047 0 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Budapest? De har billige spa-bad hvor dere kan bade utendørs i varme kilder til kl 23 på kvelden midt i sentrum - veldig romantisk. Prøv flere ulike spa, de har sine ulike fordeler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maya 314 0 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Budapest? De har billige spa-bad hvor dere kan bade utendørs i varme kilder til kl 23 på kvelden midt i sentrum - veldig romantisk. Prøv flere ulike spa, de har sine ulike fordeler. Nå ble jeg nyskjerrig. Kan du utdype litt mer om hvor dere lå osv. Har aldri hørt om de varme kildene, jeg... Er det barnevennlig også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missimeeeejeah 0 0 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Warsawa er også en by det er verdt å besøke. Var der i fjor. Får kjøpt masse billige designklær, og kan spise på luksusrestauranter uten at det koster filla. Så er det litt kult å oppleve østeuropa. Veldig billig hotell, 400 natta, og utrolig høy standard. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.