Gå til innhold

hvor kan vi dra...


Gjest batteri

Anbefalte innlegg

Gjest batteri

jeg har ikke hatt ferie denne sommeren og har lyst å dra en plass med kjæresten, en helgetur i aug/september..forslag til hvor vi kan dra? vi er 21 år og liker å feste litt og oppleve morsomme og koselige ting sammen, trives i hverandres selskap..men jeg er usikker på storbyene rundt om i europa...hvor er det billig og bra, og samtidig gøy å reise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Budapest? De har billige spa-bad hvor dere kan bade utendørs i varme kilder til kl 23 på kvelden midt i sentrum - veldig romantisk. Prøv flere ulike spa, de har sine ulike fordeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budapest? De har billige spa-bad hvor dere kan bade utendørs i varme kilder til kl 23 på kvelden midt i sentrum - veldig romantisk. Prøv flere ulike spa, de har sine ulike fordeler.

Nå ble jeg nyskjerrig. Kan du utdype litt mer om hvor dere lå osv. Har aldri hørt om de varme kildene, jeg... Er det barnevennlig også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missimeeeejeah

Warsawa er også en by det er verdt å besøke. Var der i fjor. Får kjøpt masse billige designklær, og kan spise på luksusrestauranter uten at det koster filla.

Så er det litt kult å oppleve østeuropa.

Veldig billig hotell, 400 natta, og utrolig høy standard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...