Gå til innhold

Samlivsbrudd


Gjest Nordland2007

Anbefalte innlegg

Gjest Nordland2007

Hei! Jeg lurer på hvordan jeg skal forholde iforhold til samlivbruddet som jeg nå er mitt oppe i. Vi har 2 små barn og det er imot mitt ønske at vi skal skille lag. Hun sier at hun er tom/feridg og trenger finne seg selv igjen. Men samtidig er det ikke noe mer hun ønsker at ting skulle fungert godt mellom oss, men følelelsene hennes er ikke på plass. Hva kan jeg gjøre for å vinne henne tilbake uten overkjøre henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke mase på henne, iallefall. Ta tiden til hjelp.

La henne få noen måneder med space, men samtidig stille opp for henne når hun spør deg om hjelp.

Samtidig ta vare på deg selv, og kose deg med ungene. Prøve å finne deg selv og uvanene dine under denne separsjonstiden. Hun åpner nok øynene opp, skal du se.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...