Gå til innhold

Kopiere musikk fra CD til PC?


sant å si

Anbefalte innlegg

Muligens et dumt spørsmål, men dette får jeg ikke til. Stappa en CD smekkfull av MP3-filer inn i PC'en, fikk opp spilleliste, og skulle prøve å legge dem over på eksterndisken. Full stopp.

Går ikke dette an, evt. hvordan gjør jeg det? Hvis det ikke går an, kan jeg kopiere dem direkte fra CD til MP3-spiller, hvordan i så fall? (Vil helst samle alt på eksterndisken min, men det kan jo være en nestbestløsning..)

Noen flinke her som kan hjelpe en grønnskolling? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags feilmelding fikk du? Ba du om å _kopiere_ eller å _flytte_ fra plata?

Jeg merket først av de låtene jeg ønsket å kopiere fra CD til CD eller enhet, og fikk beskjed om at jeg måtte sette inn en CD i stasjonen.

Så prøvde jeg å høyreklikke på hver enkelt låt, men da var kopieringsvalget grått (kunne ikke brukes). Prøvde også å klikke på en låt og "dra" den over på skrivebordet (det er sånn jeg gjør det når jeg kopierer låter fra eksterndisken over på MP3-spilleren) men da kom det opp et sånt forbudt-ikon.

*grønn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Du høyreklikker på start og velger utforsker. Der finner du bokstaven for CD-rom'en og markerer alle filene du vil kopiere. Så drar du dem over til den eksterne disken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høyreklikker på start og velger utforsker. Der finner du bokstaven for CD-rom'en og markerer alle filene du vil kopiere. Så drar du dem over til den eksterne disken.

OK, da får jeg prøve det. Takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...