sant å si 1 121 0 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Muligens et dumt spørsmål, men dette får jeg ikke til. Stappa en CD smekkfull av MP3-filer inn i PC'en, fikk opp spilleliste, og skulle prøve å legge dem over på eksterndisken. Full stopp. Går ikke dette an, evt. hvordan gjør jeg det? Hvis det ikke går an, kan jeg kopiere dem direkte fra CD til MP3-spiller, hvordan i så fall? (Vil helst samle alt på eksterndisken min, men det kan jo være en nestbestløsning..) Noen flinke her som kan hjelpe en grønnskolling? ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie 5 867 0 Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Hva slags feilmelding fikk du? Ba du om å _kopiere_ eller å _flytte_ fra plata? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si 1 121 0 Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Hva slags feilmelding fikk du? Ba du om å _kopiere_ eller å _flytte_ fra plata? Jeg merket først av de låtene jeg ønsket å kopiere fra CD til CD eller enhet, og fikk beskjed om at jeg måtte sette inn en CD i stasjonen. Så prøvde jeg å høyreklikke på hver enkelt låt, men da var kopieringsvalget grått (kunne ikke brukes). Prøvde også å klikke på en låt og "dra" den over på skrivebordet (det er sånn jeg gjør det når jeg kopierer låter fra eksterndisken over på MP3-spilleren) men da kom det opp et sånt forbudt-ikon. *grønn* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart 11 050 0 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Du høyreklikker på start og velger utforsker. Der finner du bokstaven for CD-rom'en og markerer alle filene du vil kopiere. Så drar du dem over til den eksterne disken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si 1 121 0 Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Du høyreklikker på start og velger utforsker. Der finner du bokstaven for CD-rom'en og markerer alle filene du vil kopiere. Så drar du dem over til den eksterne disken. OK, da får jeg prøve det. Takk :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.